Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het (korte) goede weer is blijkbaar weer voorbij hier in België.
In Nederland was het vorige week blijkbaar ook niet veel beter.
Op het huwelijk van mijn nicht in Leiden regende het dan ook heel de tijd...
Eén positief ding aan heel de zaak...
Nu kan ik rustig in mijn boek lezen, want als het mooi weer is ben ik steeds weg en heb ik nooit de tijd om iets te lezen.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gister de 3DVD-box van Austin Powers gekocht, voor maar 10€
Héérlijk..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Zitten hier ook Photoshop experts op het forum? Ik heb namelijk een probleem met photoshop.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
When i rotate a canvas, with an angle like 14 degrees left, and when i turn it back there is a black field around the picture. Click for picture
Btw. When you use the skin for yourself, you'll soon be 6 feet under.
(Ik heb het even gekopieerd van een ander forum omdat ik te lui was om het overnieuw te typen.)
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Ja, na 4 a 5 keer proberen lukt het pas om aan te melden.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.