Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Vandaag 40 kilometer gefietst, wind tegen, ik reed ter hoogte van Hardinxveld en kwam geen meter meer verder, uiteindelijk ben ik nog wel in dordrecht aangekomen :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Tja, das lekker fietsen met dit weer... :mrgreen:

Morgenochtend om 5 uur opstaan om de trein naar Caen te pakken. :D
Lekker twee weekjes backpacken. ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

have fun dodo.

morgen staat er bij mij een 60 km mountainbike tourtje op het programma en met het weer dat ze uitgeven wordt het lekker modderig.
it's not how many you write but what you write in the books of history
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008

Bericht door jeroen wo2 »

sobel schreef:Vandaag 40 kilometer gefietst, wind tegen, ik reed ter hoogte van Hardinxveld en kwam geen meter meer verder, uiteindelijk ben ik nog wel in dordrecht aangekomen :)
Hey Hey :D , Je hebt eerst nog bij mij wat thuis gedroken!! :P
Never Back Down
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

morgen is het weer einde oefening. Het huis is geschilderd, vakantiedagen zijn op en om half negen verwacht de baas me weer.
Mauserwerke
Lid

Bericht door Mauserwerke »

Vanmorgen nog ff 4km gerend. Knap je weer een heel stuk van op.

Nu worstel ik met een i-pod die ik in wil bouwen in mn VW passat uit 2001. Maar ik kom niet echt uit het menu van die verrekte i-pod. Heb er twee gig aan nummers opgezet maar kan ze nergens terug vinden. Alleen als ik het via mn pc doe. Iemand ervaring hiermee?
Lucky-Angel
Lid

Bericht door Lucky-Angel »

Simpel toch, kwestie van ff wat nummers eraf gooien.
Er staat meestal wel wat er op een ipod en dergelijke kan,
Maar als je je computer helemaal volgooit, en er staat een maximaal aantal gig op, word die toch ook slomer enz?
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mischien moet je hem even resetten, heb je ze niet in speciale mapjes oid gezet?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mauserwerke
Lid

Ik heb dat kreng aangesloten (zoals je kan lezen werkt het al aardig op mn zenuwen) en hij instaleerde zichzelf. Daarna twee nieuwe mappen gemaakt met muziek en die zijn niet te vinden. Er staan wel nog de standaard dingen in zoals contacten en notities. Maar mijn muziek is er niet.

En in de handleiding is er al helemaal geen drol over te vinden. Daar staat alleen: "scroll naar de goede map"
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Je moet ook wel via itunes werken, niet gewoon als verwisselbare schijf gebruiken, dat werkt namelijk niet, of heb je een map aangemaakt in itunes?
Mauserwerke
Lid

sobel schreef:Je moet ook wel via itunes werken, niet gewoon als verwisselbare schijf gebruiken, dat werkt namelijk niet, of heb je een map aangemaakt in itunes?
Dat is het em net. Ik kan niet in een map I-tunes komen via mn pc. Ik heb gewoon twee nieuwe mappen aangemaakt waardoor ik zou moeten kunnen scrollen.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Maar je moet ook niet in het mapje itunes zitten, maar gewoon het progamma zelf opstarten en het daar in de bibliotheek droppen.
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

1 van de redenen dus waarom ik nooit een ipod heb aangeschaft.
Mauserwerke
Lid

sobel schreef:Maar je moet ook niet in het mapje itunes zitten, maar gewoon het progamma zelf opstarten en het daar in de bibliotheek droppen.
Welk programma mag dat zijn dan?

De i-pod heeft zichzelf geïnstaleerd en daarna kun je dat ding openen. Ik kan op de pc ook geen map i-tunes vinden (op de verwisselbare i-pod schijf dan)

Als je die opent zie je alleen drie mappen; intrustions (wat tekst), contacts en notes...
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

http://www.apple.com/nl/itunes/download/

moet die niet worden gedownload van het internet?
Gesloten