Wie wordt er kampioen in de jupiler league 07-08
- arneken
- Lid
- Contacteer:
van de 'titelkandidaten' maakt standard de stevigste beurt maar brugge en anderlecht hebben kampioensgeluk zoals ze dat noemen. verder vindt ik het jammer van zulte-waregem. en moet ik zeggen dat gent aardig verrast maar het feit is wel dat trond sollied altijd een goede job doet.
it's not how many you write but what you write in the books of history
-
- Lid
- BBB
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
Na een 0 op 6 is Zulte Waregem inderdaad slecht bezig hoewel ik er meer van verwacht had... Aanstaande zaterdag thuis tegen Westerlo is ook geen gemakkelijke opgave. Dus een 0 op 9 is in de maak... Maar we blijven het positief bekijken.
Gent zit goed op koers om stevig in de subtop te nestelen en als ze wat geluk hebben een 3de plaats. Maar hun kern is te klein om kampioen te spelen. Anderlecht zal wel met geluk en zonder te veel schoon voetbal den titel halen zeker? Brugge zal 2de eindigen en Standard, Gent en Genk zullen strijden voor de 3de plaats. Maar dat is natuurlijk een eigen pronostiekje. Een cliché zo hoog als een huis: iedere match moet eerst nog gespeeld worden...
Gent zit goed op koers om stevig in de subtop te nestelen en als ze wat geluk hebben een 3de plaats. Maar hun kern is te klein om kampioen te spelen. Anderlecht zal wel met geluk en zonder te veel schoon voetbal den titel halen zeker? Brugge zal 2de eindigen en Standard, Gent en Genk zullen strijden voor de 3de plaats. Maar dat is natuurlijk een eigen pronostiekje. Een cliché zo hoog als een huis: iedere match moet eerst nog gespeeld worden...
For King & Country
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- arneken
- Lid
- Contacteer:
ze krijgen loon naar werken.3) Brugge heeft voorlopig het kampioenengeluk
1) die centrale verdediging moet nog scherper worden getraind en eventueel moet mathyssen dringend ingrijpen. ( nieuwe naam?)
2) Leko is de baas op het middenveld en bewijst waarom club hem gekocht heeft. (om Ceh te doen vergeten)
3) Djokic,alcaraz,kucera, geraerts en sterchele stellen niet teleur zoals de vorige aankopen van club.
4) de vechtlust maakt dat club zeker niet meer onderschat mag worden zowel thuis als uit.
Het valt waarschijnlijk op dat ik clubsupporter ben maar ik vind dat deze feiten toch wel als waarheid beschouwd mogen worden.
groet.
it's not how many you write but what you write in the books of history
-
- Lid