We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Deze keer laat ik het niet voorbij vliegen. Een gemakkelijke deze keer
Welke tank?
Welke kaliber?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Ik denk een Sherman Firefly die in zijn woonplaats staan, die sherman is denk ik van het XXX-corps
(Heeeel wilde gok )
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
ik heb hem toch terug gezet.
Eigenlijk is het niet zo moeilijk.
Het is geen Firefly en staat niet in mijn woonplaats (Ik woon er zo'n 150km vanaf). Hij staat in België.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Ik denk gewoon een standaart M4 Sherman en uit bronnen staat er in Antwerpen bij bevrijdingstunnel een Cromwell, staat er soms in Antwerpen ook een andere tank, deze Sherman?
Dus Sherman en Antwerpen
De opgeknapte Sherman tank (m4) uit Bastogne.
Sherman Tank van de 11th Armoured 'Thunderbold' Division die verwoest werd op 30 December 1944 in de omgeving van het gehucht Renuamont. De Amerikaanse tank staat midden op het McAuliffe plein.
Yannick S. schreef:De opgeknapte Sherman tank (m4) uit Bastogne.
Sherman Tank van de 11th Armoured 'Thunderbold' Division die verwoest werd op 30 December 1944 in de omgeving van het gehucht Renuamont. De Amerikaanse tank staat midden op het McAuliffe plein.