Ebay

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
rutger
Lid

Ebay

Bericht door rutger »

Hallo,

ik zat onlangs even te kijken op ebay.com te kijken naar US uitrusting.
Ik ben van plan om binnenkort wat dingen aan te schaffen (aangezien de eurokoers heel gunstig ligt) maar nou ben ik niet zo bekend met ebay. Ik heb wel de tour gedaan van het ebay kopen maar 1 ding is mij nog niet helemaal duidelijk;

Ik neem deze advertentie bijvoorbeeld;

Afbeelding

Er staat current bid $0,99. Stel ik doe een bod van $20,- en ik ben de enige bieder en dus de hoogste. Krijg ik dan voor $20,- de belt? Het lijkt mij dan zo vreemd dat ik de belt voor $20,- krijg terwijl erbij 'buy now' een bedrag van $180 dollar staat.

En hoe kom ik achter het bedrag van de verzendkosten?

Alvast bedankt!

Mvg,

rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Als jij de enige bieder bent koop je het item in principe voor $0,99. Als iemand overbied bied eBay automatische weer voor jou over tot je aan jouw maximum bod zit ($20). Maar dat wordt dus niet gelijk geboden.

Deze veiling is trouwens wel een uitzondering: de veiling heeft een reserveprijs. Dit is een minimum verkoopprijs die de verkoper heeft ingesteld. Als deze prijs aan het einde van de veiling niet met bieden is bereikt wordt het item niet aan de hoogste bieder verkocht. Ik weet niet wat zo'n belt waard is, maar met een Buy-it-Now prijs van $180 zal de reserveprijs wel een aardig eind boven de $0,99 zitten.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

180 USD voor een Cartrigde Belt is vrij veel..

Je kunt ze al gauw voor de helf, of minder, aankomen op eBay..
Kwestie van alle auctions bekijken en niet alleen die met de mooie foto's..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Bedankt voor jullie antwoord heren.

En als ik wil betalen dan wil ik dit doen d.m.v. Paypal. Maar ik heb zelf geen creditcard. Is het dan nog steeds mogelijk om geld over te maken via Paypal?

En bij het voldoen van de betalingsverplichting worden de verzendkosten er dan bij opgeteld of moet je die apart afrekenen?

En als ik met paypal wil betalen welk account kan ik dan het beste kiezen?

- Personal Account
- Premier Account

Mvg,

Rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Je kunt een gewone bank- of girorekening koppelen aan je PayPal-rekening en zo geld naar je PayPal-rekening overmaken, en ook rechtstreeks, met PayPal als tussenhalte, betalen vanaf je bankrekening. Voor privé-gebruik kun je het beste gewoon een Personal Account openen.

De verzendkosten worden door de verkoper bij de verkoopprijs opgeteld waarna je het totaal in een keer kunt betalen.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Plaats reactie