Naar aanleiding van dit topic:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=19466
Voordat het feest door kan gaan, moet er natuurlijk wel genoeg man zijn die mee willen doen.
Dus stem JA als je wilt meedoen en als je niet wilt meedoen, stem dan alsjeblieft NEE, dus niet niet stemmen.
En als je nee hebt gestemd, plaats dan a.u.b. even een berichtje met je motief/ motieven, zodat we misschien iets kunnen veranderen...
MVG
EK- animo?
- Operation Overlord
- Lid
- Charly1975
- Lid
- Operation Overlord
- Lid
-
- Lid
Nee.
Voetbal interesseert me simpelweg niet.
Voetbal interesseert me simpelweg niet.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
- Charly1975
- Lid
Maar waarom vraag je dan om een motivatie van de nee-stemmers ? Ach ja...boeiend eigenlijk.Operation Overlord schreef:Dat is waar, zeg er dan op zijn minst bij waarom niet....
Maar het gaat immers om de ja- stemmers, en niet om de nee- stemmers...

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Operation Overlord
- Lid
Oke Cossack, goed dat je er tenminste een reden bij zet 
En Charly, waarom ik om de motivatie vraag is omdat we zo misschien een paar dingen kunnen veranderen.
Kijk, ik kan er niks aan doen dat Cossack voetbal niets interesseert.
Maar als iemand bijvoorbeeld zegt: "dat is te ingewikkeld voor mij", of "ik heb geen zin om zo'n heel schema te maken", dan leggen wij het duidelijk uit en zeggen we bijvoorbeeld dat je zelf helemaal niets hoeft te doen, alleen maar de voorspellingen in te vullen, en dat schema maken wij wel... snappie?
MVG

En Charly, waarom ik om de motivatie vraag is omdat we zo misschien een paar dingen kunnen veranderen.
Kijk, ik kan er niks aan doen dat Cossack voetbal niets interesseert.
Maar als iemand bijvoorbeeld zegt: "dat is te ingewikkeld voor mij", of "ik heb geen zin om zo'n heel schema te maken", dan leggen wij het duidelijk uit en zeggen we bijvoorbeeld dat je zelf helemaal niets hoeft te doen, alleen maar de voorspellingen in te vullen, en dat schema maken wij wel... snappie?

MVG
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
- Operation Overlord
- Lid