Anti-virus programma

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
DonorNL
Lid

Anti-virus programma

Bericht door DonorNL »

Hey,
Ik heb m'n computer helemaal opnieuw geinstalleerd, maar ik zoek nog een GOEDE anti-virus programma. Ik heb zelf Norton op een CD staan, maar daar zit alleen een anti-virus scanner in, en geen spyware enz. Weten jullie een programma wat ik gratis legaal kan downloaden, die mijn computer helemaal doorzoekt, en niet na 30 dagen of de helft overslaat omdat het een trial versie van een programma is.
Ik had eens een programma wat volgens mij wel goed was, maar ik heb geen idee meer hoe het programma heette :oops: . Volgens mij was het een programma wat uit Zweden of die richting kwam, best bekend, maar gewoon in het Engels was.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en/of advieseren.
BeDankt!
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Spitfire236
Lid

Re: Anti-virus programma

Bericht door Spitfire236 »

Ik gebruik AVG
Dit is gratis te downloaden

mvg
Laatst gewijzigd door Spitfire236 op 30 jun 2008, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorheen bekend als toto22461 op dit forum.
fallschirmjager
Lid

Bericht door fallschirmjager »

of kapersky ook een zeer goeie
To Tall
Lid
Contacteer:

Bericht door To Tall »

AVG werd mij geadviseerd door mijn automatiseerder. Werk er dan ook al jaren mee en werkt uitstekend.
Laatst gewijzigd door To Tall op 09 feb 2008, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor re-enactment gear ga je naar Island Depot
Kijk ook eens op Uitgeverij De Duivelsberg
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

Ik ben zelf fan van Nod32
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

DonorNL schreef:Ik had eens een programma wat volgens mij wel goed was, maar ik heb geen idee meer hoe het programma heette :oops: . Volgens mij was het een programma wat uit Zweden of die richting kwam, best bekend, maar gewoon in het Engels was.
BeDankt!
Bedoel je Ad-Aware ? Dat is Scandinavisch maar is géén Anti-virus programma. Ad-Aware is een anti-spyware programma dat volgens mij uitstekend werkt.

Ik heb Norton erafgefl*kkerd omdat Norton de boel enorm vertraagd en daarbij ongevraagd de Windows firewall uitschakelde en niet samen kon met Windows Defender.

Ben nu op de NOD32.
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Zelf gebruik ik Ad-Aware anti-spyware en AVG Anti-virus. Bij de aanschaf van mijn lap-top stond Norton er ook op, binnen 2 uur had ik dat er vanaf geflikkerd. Ad-aware en AVG doen het erg goed en ze zijn nog harstikke gratis ook!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Haplo
Lid

Bericht door Haplo »

Avast antivirus.
http://www.avast.nl
De home versie is gratis en beter als Norton.
Nadat norton was verlopen avast geinstalleerd.
Die haalde er gelijk al een trojan horse uit die norton nooit had gezien.
Panda antivirus is ook niet slecht.
Mvg/Best regards, Sipke
Arachnide
Lid

Bericht door Arachnide »

Ik gebruik ook AVG. Ben hier bijzonder tevreden over. Ze zeuren wel steeds over mijn vals licentienummer, maar download je een nieuwe, en dan hoor je ze een tijdje nergens meer over. :)
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Haplo schreef:Avast antivirus.
http://www.avast.nl
De home versie is gratis en beter als Norton.
Nadat norton was verlopen avast geinstalleerd.
Die haalde er gelijk al een trojan horse uit die norton nooit had gezien.
Panda antivirus is ook niet slecht.
Gebruik ook Avast!. Ben er uiterst tevreden mee.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Cas
Lid

Bericht door Cas »

Ik zweer ook bij avast
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ik heb Ad-Aware tegen Spyware en AVG tegen virussen etc. Werkt perfect!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 69 keer
Ontvangen: 122 keer

Bericht door asjemenou »

DonorNL schreef:Hey,
Ik heb m'n computer helemaal opnieuw geinstalleerd, maar ik zoek nog een GOEDE anti-virus programma. Ik heb zelf Norton op een CD staan, maar daar zit alleen een anti-virus scanner in, en geen spyware enz. Weten jullie een programma wat ik gratis legaal kan downloaden, die mijn computer helemaal doorzoekt, en niet na 30 dagen of de helft overslaat omdat het een trial versie van een programma is.
Ik had eens een programma wat volgens mij wel goed was, maar ik heb geen idee meer hoe het programma heette :oops: . Volgens mij was het een programma wat uit Zweden of die richting kwam, best bekend, maar gewoon in het Engels was.
BeDankt!
Een goed advies heb ik wel voor je. Doe je (IBM) PC de deur uit en koop een Apple computer. Ik heb ook een Apple tot grote tevredenheid en... een virusscan programma heb ik niet nodig :) . Alle computervirus verspreiders richten zich namelijk op (IBM) PC.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
sobel
Lid

Bericht door sobel »

een mac is jammergenoeg niet zo goedkoop :P ander had ik er een, met de nieuwe leopard!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

asjemenou schreef:Een goed advies heb ik wel voor je. Doe je (IBM) PC de deur uit en koop een Apple computer. Ik heb ook een Apple tot grote tevredenheid en... een virusscan programma heb ik niet nodig :) . Alle computervirus verspreiders richten zich namelijk op (IBM) PC.
Een Mac is duurder dan een goede virusscanner. En dan heb je nog het gegeven dat elk platform fouten en lekken heeft. Het blijft tenslotte mensenwerk. Verstandiger is om je software goed en snel te updaten en er niet zomaar vanuit gaan dat veilig zit: dat is een momentopname. IM-Worm.OSX.Leap.a, Worm.OSX.Inqtana.A, Exploit.OSX.Safari.a en Exploit.OSX.Script-Ex laten wat mij betreft zien dat er ook in Mac's beveiligingsfouten en lekken te vinden zijn. Maar wat je zegt, enige reden dat het nog niet zo storm loopt is gebruikersaantallen; dus reclame maken voor Apple is dan weer minder handig ;)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie