Even http://www.Last.fm proberen, dacht ik, maar ik ben er ondertussen verslaafd aan. Wat een geweldige uitvinding. En helemaal gratis. Het is een ideale manier om nieuwe muzikanten/groepen te leren kennen.
Er zijn 2 manieren :
1. Download de software zodat iedere naam van een door jou beluisterde song naar je profiel geüpload zal worden.
Het hele systeem is gebaseerd op de voorkeuren van gebruikers, hoe meer mensen zowel luisteren naar artiest "x" als "y", hoe hoger de kans dat na een song van "x" een song van "y" volgt. Slim gevonden.
Één keer per week maakt Last.fm een update van je eigen profiel zodat je nieuwe muziek leert kennen (via andere miljoenen gebruikers).
OF
2. Tik gewoon de naam in van een muzikant of groep die je graag hoort en je bent vertrokken voor een reeks aanverwante songs. Je kan de songs niet downloaden, wel (gedeeltelijk) beluisteren.
Het werkt voor enorm diverse muziekstijlen en zelfs de meest onbekende groepen hebben blijkbaar luisteraars. Je kan ook je eigen radiostation maken waar anderen naar kunnen luisteren, op basis van muziek die op je eigen pc staat.
Eens er wat songs op je profiel staan leer je snel andere artiesten kennen en sindsdien ben ik er verslaafd aan! Ongeveer 60% van de muziek waar ik naar luister heb ik leren kennen via Last.fm. Waaronder ook heel wat groepen van over de hele wereld die je anders nooit kan leren kennen.
Nog leden die Last.fm gebruiken ? Zo ja wat is jullie profiel. ----> http://www.last.fm/user/wrangie25/
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Last.fm
Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Ga naar
- Wo2forum.nl
- ↳ Over het forum
- Algemeen
- ↳ Actueel
- ↳ Teksten & Publicaties
- ↳ Films & Televisie
- ↳ Afbeeldingen
- ↳ Bezienswaardigheden & Musea
- Tweede Wereldoorlog
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Gevechten & Operaties
- ↳ Eenheden & Uitrusting
- ↳ Van dag tot dag
- ↳ Januari
- ↳ Februari
- ↳ Maart
- ↳ April
- ↳ Mei
- ↳ Juni
- ↳ Juli
- ↳ Augustus
- ↳ September
- ↳ Oktober
- ↳ November
- ↳ December
- ↳ Persoonlijk
- Militaria
- ↳ Militaria verzamelen
- ↳ NVA/DDR
- ↳ Identificatie onbekende militaria
- ↳ Bodemvondsten
- ↳ Munitie
- ↳ Gecombineerde collecties
- Geallieerde militaria
- ↳ Algemeen (geallieerd)
- ↳ Collecties & aanwinsten (geallieerd)
- ↳ Verificatie & taxatie (geallieerd)
- ↳ Bekende namaak (geallieerd)
- Asmogendheden militaria
- ↳ Algemeen (as)
- ↳ Collecties & aanwinsten (as)
- ↳ Verificatie & taxatie (as)
- ↳ Bekende namaak (as)
- Marktplaats
- ↳ Aangeboden
- ↳ Gezocht
- ↳ Bazaar
- Overige Fora