Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
he repmuts er is nog altijd de mogelijkheid om van
naam te veranderen
maar wat ik me afvraag is dat je graag gratis spullen
zou willen krijgen .maar je bent namelijk al in bezit van een helm was deze dan ook zomaar gratis??????? http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=25&t=20205
In grote lijnen ben ik het wel met de reacties op dit topic eens. Een mooie WOII militariaverzameling opbouwen, bestaande uit verkregen giften zal vandaag de dag niet zo snel meer lukken. En toch zijn de wonderen de wereld niet uit! Zo heb ik in de loop der jaren al heel wat giften voor mijn verzameling gekregen. En sommige van deze giften zijn toch echt niet kinderachtig.
Het advies welke ik repmuts wil geven is; begin met een eenvoudige verzameling. Zo zal je gaan ondervinden of dat je militaria verzamelen ook echt leuk vind. Als dit zo is dan kan je, als je wat meer geld hebt, altijd nog overstappen naar de duurdere WOII militaria.
Op dit topic wordt de naoorlogse militaria ook nog even aangehaald. Over het algemeen wordt er wat minderwaardig over naoorlogse militaria geschreven. Ik vind dit toch onterecht. Ook het verzamelen van naoorlogse militaria kan leuk zijn. Zo heb ik in mijn militariaverzameling ook naoorlogse objecten die qua prijs en zeldzaamheid zeer zeker niet onderdoen voor WOII militaria.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein