Persoonlijk is er op het eerste zicht niet direct een foto die eruit springt volgens mij, waarmee ik natuurlijk helemaal niet wil beweren dat het slechte foto's zijn (helemaal niet zelfs) maar er is dus niet echt een exemplaar bij dat mij direct aanspreekt...
Wel zijn er enkele knappe composities bij en goed gebruik van gulden snede (zit er overal wel in maar bij sommigen is het extra duidelijk en daar hou ik wel van)
Of ze nu geposeerd zijn of niet dat maakt voor mij niet echt uit, het gaat om de foto en het is nu eenmaal WOI re-enactment, en dat is nu (oppassen wat ik zeg) geen werkelijkheid van op het slagveld.
Foto 4 vind ik dan wel een erg knap portret, net als de man met zijn paard. Juiste cadrages en goede verhoudingen naar mijn mening.
De minste foto vind ik foto 2.. Er gebeurt niets concreet op de foto en het geheel wordt als het ware opgeslorpt door de achtergrond, de omgeving.. Hier ontbreekt duidelijk één of andere actie, die het geheel iets meer dynamiek zou opleveren.
Voor de rest kan ik waarschijnlijk nog wel even doorgaan met het bespreken van elke foto maar ik neem aan dat niemand zit te wachten op verdere muggenzifterij
Rest mij nog één vraag : met welke camera zijn de foto's gemaakt ?
Mvg
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.