Het is weer een tijdje terug dat ik hier geweest ben en ik heb ondertussen niet stilgezeten. De verzameling groeit (topic volgt), op school gaat het goed en zoals het een puber betaamt gieren de hormonen ook weer is door het lijf.
Nu ben ik met de carnaval een meisje tegen het lijf gelopen, en dit blijkt gigantisch te klikken. Ook toen we elkaar afgelopen vrijdag zagen, klikte het super en het lijkt het er erg sterk op dat dit eindelijk is iets gaat worden.

We passen erg goed bij elkaar, mijn gevoel voor haar is voor zover ik weet geheel wederzijds. Het probleem is echter dat ze politiek actief is, op een manier die mij niet heel erg aanspreekt. Het levert leuke discussies op, maar het blijft toch een lichtelijk probleem in mijn ogen.
Ze noemt zichzelf rustig ''Extreem-links'', en haar ideale samenleving bestaat uit het ''uitgevoerde idee van Marx''. Nu ja, dat zij zo. Zij haar meningen, ik de mijne. Uit ervaring zijn (extreem-)linkse mensen ook vaak erg pacifistisch dus heb ik geen flauw idee wat ze van mijn Wo2-collectie zal vinden. Ik vind d'r écht gigantisch leuk, en hoop dan ook niet dat het hier op afknapt.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Wat zou nu voorgaan als je een dergelijke situatie zou meemaken?
A) Het meisje
B) De collectie
C) Een middenweg zoeken
D) Afknappen op het meisje, je collectie weg doen en lid worden van een zondagmiddag bingo-vereniging.
Groeten,
Arach.