Probleem: Meisje of je collectie
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Re: Probleem: Meisje of je collectie
Ik zeg B,
Ze moet gewoon je hobby kunnen accepteren en daar niet moeilijk over doen. En zo niet, dan is ze ook niet serieus.
Vind ik
Maar iig succes.
Gr Jim
Ze moet gewoon je hobby kunnen accepteren en daar niet moeilijk over doen. En zo niet, dan is ze ook niet serieus.
Vind ik
Maar iig succes.
Gr Jim
-
- Lid
Brrrr extreem links. Ik snap toch al niet dat mensen links stemmen maar okee.
Als ze je hobbies niet accepteerd moet ze maar weg gaan. Jij accepteerd toch ook haar levenswijze
Als ze je hobbies niet accepteerd moet ze maar weg gaan. Jij accepteerd toch ook haar levenswijze
- rutger
- Lid
Kort maar krachtig: optie B.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Als ze jou eerlijk graag ziet dan zal ze je verzameling wel accepteren...
Doet ze dat niet, tjah dan weet je ineens dat de liefde toch niet zo groot is, en dan kies je best voor de verzameling...
Doet ze dat niet, tjah dan weet je ineens dat de liefde toch niet zo groot is, en dan kies je best voor de verzameling...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Ruimteaapje
- Lid
Tijd voor een andere schermnaam?rood schreef:Brrrr extreem links. Ik snap toch al niet dat mensen links stemmen maar okee.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Ruimteaapje schreef:Tijd voor een andere schermnaam?rood schreef:Brrrr extreem links. Ik snap toch al niet dat mensen links stemmen maar okee.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- mannerheim
- Lid
Sluit ik me volledig bij aan.Brigadeführer Von Pratt schreef:Als ze jou eerlijk graag ziet dan zal ze je verzameling wel accepteren...
En wat mij trouwens wel opvalt hier: Stel daar had extreem-rechts gestaan? Ik vermoed dat het overgrote deel hier schande gesproken zou hebben. En dat terwijl extreem links even erg is.
Ik zou persoonlijk niet opgescheept willen zitten met een marxistische...t is maar net waar ze voorkeuren liggen
En daarbij, je kan ons hier best om raad vragen, je ziet ook dat we je die hier graag geven. Maar uiteindelijk is het je eigen leven, en kunnen wij van achteruit ons computerscherm niet beoordelen wat het beste voor jou zou zijn...
Ga dus maar op je eigen gevoel af...
-
- Lid
'Ik zou persoonlijk niet opgescheept willen zitten met een marxistische'
Mee eens!
Mee eens!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
weet je al wat je ongeveer gaat doen?
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
- Ruimteaapje
- Lid
Dat durf ik te betwijfelen. Volgens mij stoort een flink deel van de forumleden zich eerder aan links dan aan rechts.mannerheim schreef:En wat mij trouwens wel opvalt hier: Stel daar had extreem-rechts gestaan? Ik vermoed dat het overgrote deel hier schande gesproken zou hebben. En dat terwijl extreem links even erg is.
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Het wordt hier bijna een politiek debat
In ieder geval.. hopelijk ziet zijn toekomstige vriendin niets slecht in zijn verzameling zodat ze samen een relatie kunnen beginnen, en dan zullen ze nog wel genoeg tijd hebben om te discussieren over hun politieke standpunten
In ieder geval.. hopelijk ziet zijn toekomstige vriendin niets slecht in zijn verzameling zodat ze samen een relatie kunnen beginnen, en dan zullen ze nog wel genoeg tijd hebben om te discussieren over hun politieke standpunten
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- JimK
- Lid
- Contacteer:
met die linkse antiwapen lobbie wel te begrijpen. Maar ik stoor me aan zowel extreem links en extreem rechts.Ruimteaapje schreef: Dat durf ik te betwijfelen. Volgens mij stoort een flink deel van de forumleden zich eerder aan links dan aan rechts.
Ik stoor me niet aan rechts, dat ben ik zelf ook. Maar extreem rechts gaat meer om het provoceren, en bij extreem links al helemaal.
Communisme ben ik helemaal tegen, hou zelf meer van het vrije markt principe.
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Naar mijn mening is alles wat 'extreem' is, nu eenmaal niet goed...
Of dat nu links, rechts, of rechtdoor is...
Maargoed ook weer een politieke mening en die heeft iedereen hier wel dus...
Of dat nu links, rechts, of rechtdoor is...
Maargoed ook weer een politieke mening en die heeft iedereen hier wel dus...
- Ruimteaapje
- Lid
Ben ik blij dat ik gewoon maar een ruimteaapje ben. Die zijn niet links, niet rechts en voor provoceren zijn ze veel te lief
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
We zullen je maar geloven zekerRuimteaapje schreef:Ben ik blij dat ik gewoon maar een ruimteaapje ben. Die zijn niet links, niet rechts en voor provoceren zijn ze veel te lief