De mens is niet geschikt en gebouwd op radicale veranderingen, en deze werken dan ook vaak maar even. Geen enkel rijk heeft het ooit lang overleefd, afgezien op bijv. het Romeinse Rijk die het beslist langer volhied dan menig ander rijk sinds onze jaartelling.
Maargoed, dat is de discussie hier niet.
Wat betreft het meisje; daar gaat het niet zo super mee.
Vanaf de carnaval, tot aan vrijdagavond ging het eigenlijk heel erg goed tussen ons. Alleen nu kreeg ik zojuist te horen dat ze diezelfde vrijdagavond bij het uitgaan heeft lopen kleffen met een jongen uit mijn klas. Ze lopen ook continu te hyven en weet ik veel wat.

Die jongen is net zo als ik, zelfde humor, zelfde muzieksoort en allebei een zwaar van de rock/viking-metal dus ik snap wel dat ze hem ook wel mag. Enige jammere is dat dit niet zomaar vriendschap is, want die gast is zwaar verlegen. Zodra hij kleft met een meisje zit er gegarandeerd meer achter.
Ik zag hem vandaag op school ook al met d'r hyven dus kon wel iets raden, maar toen ik het vanavond hoorde van een klasgenoot kon ik het raadseltje zelf wel invullen. Ik baal verschrikkelijk, en ben er behoorlijk verdrietig onder maar mijn conclusie in dit topic is wel: Hobby's always first!