[POLL] Verkiezing mooiste/leukste Avatar 2008
- mannerheim
- Lid
Re: [POLL] Verkiezing mooiste/leukste Avatar 2008
Von Pratt natuurlijk.
Wat me wel verbaast: Waarom zo veel stemmen voor Auke maar nog geen voor D_Dutch?
Wat me wel verbaast: Waarom zo veel stemmen voor Auke maar nog geen voor D_Dutch?
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
Snipersnoop. Omdat zijn avatar gelijk opvalt tussen de anderen en een gasmasker heb ik altijd al mooi gevonden omdat het zo'n beetje buitenaardse uitstraling heeft.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
Mischien een beetje uit luiheid. Omdat de avatar het vorig jaar ook al is geworden zal hij wel mooi zijn. Maar mischien heb ik geen gelijk.mannerheim schreef:Von Pratt natuurlijk.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
klopt, je hebt inderdaad geen gelijk
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik blijf die van Auke het mooiste vinden.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 64 keer
- Ontvangen: 109 keer
Eerlijk gezegd snap ik deze poll niet zo. Ik zie dat er maar 6 mensen genomineerd zijn. Dat Auke titelverdediger is dat kan ik dan nog wel begrijpen maar zijn er voorrondes geweest dan waarbij andere avatars zijn afgevallen?
- Charly1975
- Lid
Misschien helpt het als je dit ook had gelezen : http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=14&t=20396asjemenou schreef:Eerlijk gezegd snap ik deze poll niet zo. Ik zie dat er maar 6 mensen genomineerd zijn. Dat Auke titelverdediger is dat kan ik dan nog wel begrijpen maar zijn er voorrondes geweest dan waarbij andere avatars zijn afgevallen?
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 64 keer
- Ontvangen: 109 keer
Bedankt voor de verwijzing in ieder geval. Dat topic was mij ontgaan. Als men dan toch zo warm loopt voor verkiezingen (polls) dan kan ik er ook wel één bedenken.Charly1975 schreef:Misschien helpt het als je dit ook had gelezen : http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=14&t=20396asjemenou schreef:Eerlijk gezegd snap ik deze poll niet zo. Ik zie dat er maar 6 mensen genomineerd zijn. Dat Auke titelverdediger is dat kan ik dan nog wel begrijpen maar zijn er voorrondes geweest dan waarbij andere avatars zijn afgevallen?
Waarom geen verkiezing (titel) voor een forumlid die het meest positieve aandeel levert aan dit forum? En daarmee bedoel ik dan niet zozeer iemand die de mooiste en grootste verzameling heeft. Het kan ook iemand zijn die een goede discussie of topic op gang weet te brengen of die goed (serieus) is in het antwoord geven/zoeken op bepaalde vragen die worden gesteld door andere forumleden. Kortom, iemand waarvan je zegt; dat is iemand die een aanwinst is voor dit forum. Is dit enige stof tot nadenken?
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Is nog niet zo'n slecht idee, Alsjemenou...
Hoewel het naar mijn mening mss wel erg moeilijk is om daarin een nominatie-ronde te houden.
In ieder geval voel je vrij om zo'n topic te starten natuurlijk
Hoewel het naar mijn mening mss wel erg moeilijk is om daarin een nominatie-ronde te houden.
In ieder geval voel je vrij om zo'n topic te starten natuurlijk
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Klinkt idd tof. Mij moeten ze niet kiezen want kben meest actief met onderwerp wo1.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Pvt.Roumen
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Binnen een uurtje wordt de Poll afgesloten...
Het is meer dan duidelijk dat Auke ook dit jaar met de beker van mooiste/leukste Avatar gaat lopen
(Buiten als er nu nog een stuk of tien leden opduiken die haastig beginnen te stemmen )
Alvast bedankt aan al diegenen dat hebben gestemd en hun zegje hier hebben gedaan
Ook proficiat aan al de andere kannidaten !
Von Pratt
Het is meer dan duidelijk dat Auke ook dit jaar met de beker van mooiste/leukste Avatar gaat lopen
(Buiten als er nu nog een stuk of tien leden opduiken die haastig beginnen te stemmen )
Alvast bedankt aan al diegenen dat hebben gestemd en hun zegje hier hebben gedaan
Ook proficiat aan al de andere kannidaten !
Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Nu is het officieel...
Auke is de winnaar van de verkiezing van mooiste/leukste Avatar 2008 !!!
Hij mag voor de tweede keer een jaar lang deze titel dragen
Proficiat !
Auke is de winnaar van de verkiezing van mooiste/leukste Avatar 2008 !!!
Hij mag voor de tweede keer een jaar lang deze titel dragen
Proficiat !
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Bedankt kameraad kombrig En natuurlijk iedereen bedankt die op mij gestemd heeft!
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!