Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb enkele maanden geleden een topic geopend over een nieuwe PC. Nu is het bijna eindelijk zover, maar heb nog niet een concreet idee welke ik nu moet nemen. De prijs moet niet boven zeg maar €675 komen.. Ik heb er 2 die me wel aardig lijken, hij moet iig Red Orchestra op Highest kunnen spelen, BF2 op High, en dat soort spellen, het moet dus een game pc worden.
Deze twee lijken mij wel aardig: http://prf.icecat.biz/index.cgi?product ... hoffschlag; http://www.alienware.com/products/auror ... KU-DEFAULT
PS: Ik ben een absolute leek wat betreft PC specs, dus vraag me niks over werkgeheugens of wat dan ook ..
De eerste heeft een videokaart die ik nog niet eens in huis wil hebben liggen, ook al is het in de prullenbak
Ik heb hier een 6800LE en daar kan ik BF2 absoluut niet op high spelen.
Hoewel het kan zijn dat de 6200 er door de PCI-e toch nog iets goeds weet uit te halen.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Ik wil die eerste pc hier nog niet eens in de vuilnisbak willen hebben.
Mijn ervaring met Packard Bell is dat ze na een jaar of zo allemaal kapot gaan.
Ga gewoon eens na een goede pc zaak en vertel wat je er precies mee wilt doen.
Op die manier kan je zelf 1 samenstellen en het is vaak nog goedkoper ook.
En dus kan je al wat meer vermogen er uithalen door zwaarder spul te installeren.
Gewoon zelf onderdelen kopen en samen stellen. Veel goedkoper als zo'n kant en klare pc kopen.
Zelf had ik voor 450 euro een quad core van intel, een asus p5k moederbord en een geforce 8600 gt videokaart. Daar loopt alles als een zonnetje op