Nieuwe PC

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe PC

Bericht door sobel »

bij zwartwit films zou het dan nog kunnen :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door iknowdintoo »

Nieuwe PC is er (krachtpatser :) ), alleen nu werkt alleen het geluid bij de Audio Demo van 'Realtek HD Audio manager'... Weet iemand ook hoe dit komt (meer systeem info vraag maar.. ik weet niet precies waar ik moet zoeken/wat relevant is)?
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 100 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door asjemenou »

Hopelijk is de computer naar je zin en krijg je er geen problemen mee. Zelf gebruik ik een laptop van 3 jaar oud. Deze heb ik ooit eens aangeschaft met het doel om te dienen als een imagetank voor foto's. Momenteel gebruik ik 'm alleen nog maar voor het Internetten en het onvangen van mijn e-mail.
Daarnaast heb ik nog een Apple G5 computer. Dit is echt een fijne computer. Zeker als je grafisch bezig bent. Daar kan geen Windows tegenop. Spellen heb ik er niet op staan. Wat uiteraard wel kan.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe PC

Bericht door sobel »

Apple computers zijn inderdaad ideaal, MAC is zeer gebruiksvriendelijk!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door iknowdintoo »

Nog wel een passend artikeltje: http://www.thebestpageintheuniverse.net ... =macs_cant :+
Even on topic: niemand weet hoe dit komt? morgen is de computerwinkel weer open dus hun weer aan de kop zeuren :evil: .\
Trouwens, de internetsnelheid (op beide computers hier) is hier gehalveerd.. Is er iets met Online (eerst Orange) aan de hand?
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door Haplo »

Iknowdintoo, Kijk eens of je niet ergens het geluid hebt uit staan.
In je geluidsopties in het configuratie scherm , maar voor al ook bij programma's zoals mediaplayer, real player en dat soort programma's.
Als het geluid hier gedempt staat heb je nergens geluid bij, ook al gebruik je het programma op dat moment niet eens.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door iknowdintoo »

Haplo schreef:Iknowdintoo, Kijk eens of je niet ergens het geluid hebt uit staan.
In je geluidsopties in het configuratie scherm , maar voor al ook bij programma's zoals mediaplayer, real player en dat soort programma's.
Als het geluid hier gedempt staat heb je nergens geluid bij, ook al gebruik je het programma op dat moment niet eens.
Dat is het niet, maar heb nu met de computerwinkel gebeld. Als het goed is brengen we 'm er vandaag nog heen, en werkt hij dus vandaag ook nog.
Trouwens, dit is m'n XFire profiel: http://www.xfire.com/profile/iknowdintoo/
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 100 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door asjemenou »

iknowdintoo schreef:Nog wel een passend artikeltje: http://www.thebestpageintheuniverse.net ... =macs_cant :+
Leuke link. Er is niets mis met een PC computer. Zoals ik al in mijn eerdere reactie heb vermeld ben ik zowel PC als MAC gebruiker. Als ik moet kiezen tussen beide systemen dan kies ik toch voor de MAC. Dit systeem is erg gebruiksvriendelijk, bevat meer standaard programma's dan bijvoorbeeld Windows Vista en is stabiel. Ik denk dat dit laatste erg belangrijk is voor de mensen die er mee werken. Door de stabiliteit zijn het echte werkpaarden. Grafici, fotografen e.d. gebruiken deze computers dan ook als een stuk gereedschap. Een nadeel van een MAC is, dat het prijzig is. Ik denk dat als de prijs lager zou liggen, dat er meerdere mensen zouden overstappen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe PC

Bericht door iknowdintoo »

Geluidsprobleem is verholpen. Ik ben nu Crysis aan het installeren.. :evil:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Nieuwe PC

Bericht door coco »

Wij hebben ook (eindelijk) een nieuwe pc, als het aan me ouders lag kon die andere nog jaren mee, maar hij was zo traag als wat.
gelukkig voor mij brande de oude pc door en moesten we wel een nieuwe :D

het is een Acer geworden met vista (vraag met niet hoe of wat verder, want ik heb er weinig verstand van)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Nieuwe PC

Bericht door coco »

Heeft iemand enig idee, hoe ik 'mijn documenten' kan vinden in Vista?
Ze zouden ergens verstopt zitten ofzo?
Alvast bedankt.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe PC

Bericht door Dodo »

coco schreef:Heeft iemand enig idee, hoe ik 'mijn documenten' kan vinden in Vista?
Ze zouden ergens verstopt zitten ofzo?
Alvast bedankt.
Je drukt op de "Start" knop, daar waar nu het windowsvlaggetje staat, linksonder in het scherm. Dan zie je direct 'mijn documenten' staan. Is nu niet echt heel erg moeilijk te vinden... :S
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Nieuwe PC

Bericht door coco »

Bij my staat dat er toch echt niet hoor....maar ik heb al een aanpassing gemaakt, tis gevonden bedankt in iedersgeval.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe PC

Bericht door sobel »

Of ga naar start en onder je naam staat documenten in de rechterkolom
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Nieuwe PC

Bericht door coco »

sobel schreef:Of ga naar start en onder je naam staat documenten in de rechterkolom
Ja daarvan uit heb ik het nu gedaan.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie