Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naja, tijd voor een EK topic..
Praten voor en na de wedstrijd
Ik vindt het geweldig dat Nederland de poule des doods heeft doorstaan, en dat we gewoon 1ste zijn geworden. 2 Honden vechten om een been, gaat de 3de ermee heen..
Verder heb ik in de finale Nederland-Duitsland, lekker ouderwets
Wie hebben jullie als kampioen van dit EK?
GeGroet,
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Gister in de kroeg weer me keel kapot geschreeuwd. 'T was weer een mooi feest.. Wel ontzettend veel ME en politie in de stad gisteravond, das dan weer jammer dat dat toch moet.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nja, ik las vanochtend op de NOS site, dat er maar 10 Nederlanders zijn opgepakt in Bern. De reden weet ik even niet meer, maar het was iedergeval niet iets met vechten. Dat vind ik dan ik weer goed: 70.000 supporters in Bern, en er maar 10 'opgepakt'. Het maakt niet uit of je voor Ajax, Feyenoord, PSV of voor een andere club bent, Nee, je bent gewoon voor Oranje
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
dan hakke we Zweden in de pan om daarna paëlla te maken van Spanje om vervolgens in de finale de Portugezen voetballes te geven .
volgens mijn vader want ik vind er eigenlijk geen f.ck aan, wel gezellig zuipe met de buren en vrienden onder onze oranje partytent
Pa ziet het helemaal zitten sinds gisteren.
dan hakke we Zweden in de pan om daarna paëlla te maken van Spanje om vervolgens in de finale de Portugezen voetballes te geven .
volgens mijn vader want ik vind er eigenlijk geen f.ck aan, wel gezellig zuipe met de buren en vrienden onder onze oranje partytent
Pa ziet het helemaal zitten sinds gisteren.
Kwart finale: Zweden eruit easy
Halve Finale: Spanje zou mooi zijn
Finale Duitsland net als in 1988 PRACHTIG: 7-0
En wie ziet het niet zitten sinds gister..?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Euhh, "finale Duitsland net als in 1988"? Toen was de finale Nederland tegen de Sovjet-Unie en het was slechts 2-0 (Gullit en Van Basten)
Overigens interesseert dat hele toernooi mij niet. Afgelopen maandagavond lag ik heerlijk met een niet-voetbalkijkende dame en een fles wijn in het Vondelpark (waar het geluid van juichende fans in de stad vertroebelde tot een soort sonoor gebrul van aanvallende Noormannen) en gisteravond lag ik te slapen tijdens de wedstrijd. Daarna nog wel naar de kroeg geweest alwaar Julian met z'n dronken harses "4-1" bleef blèren. Punks die oranjefan zijn, waar gaat het heen met deze wereld
Ruimteaapje schreef:Euhh, "finale Duitsland net als in 1988"? Toen was de finale Nederland tegen de Sovjet-Unie en het was slechts 2-0 (Gullit en Van Basten)
Overigens interesseert dat hele toernooi mij niet. Afgelopen maandagavond lag ik heerlijk met een niet-voetbalkijkende dame en een fles wijn in het Vondelpark (waar het geluid van juichende fans in de stad vertroebelde tot een soort sonoor gebrul van aanvallende Noormannen) en gisteravond lag ik te slapen tijdens de wedstrijd. Daarna nog wel naar de kroeg geweest alwaar Julian met z'n dronken harses "4-1" bleef blèren. Punks die oranjefan zijn, waar gaat het heen met deze wereld
Dat het 2-0 was snap ik..maar ik bedoel dit jaar 7-0,
Sovjet unie? dan was er een fout op tv daar zeiden ze duitsland
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
al mijn geld op Duitsland omdat ze nu in een positie zitten waarin ze zich thuis voelen en zeer gevaarlijk zijn ! Iedereen ophemelen, hun eigen Manschafft afkraken maar ondertussen.....
Mijn pa had ook al zo'n vlaggetje aan zijn auto, heb ik het gisterenavond vervangen door een Duits vlaggetje... kon het niet waarderen !!