![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![bonk :bonk:](./images/smilies/bonk.gif)
Ik ben er eigenlijk zeker van dat Zweden door gaat naar de kwartfinale.DonorNL schreef:Njaw, heel spannend was de wedstrijd tegen Roemenië niet echt, máár toch nog gewonnen![]()
Vanavond hopelijk spannender, want vanavond wordt bekend wie onze tegenstander is. Zweden-Rusland. Alleen als Rusland wint, wordt het Van Basten-Hiddink, spelen ze gelijk of wint Zweden, dan is het Nederland - Zweden
mgschutze schreef:Rusland is onvoorspelbaar, zo is hun team dus ook. Maar Nederland moet gewoon goed voetballen, ze kunnen het hebben ze laten zien. Dan moeten ze het ook nu waarmaken. Und wir fahren nach Wien
Nja, ik heb Nederland - Duitsland als finale. Dat wordt dan wat bij jouw thuisanti repro schreef:.... en dit keer geen gestolen overwinning voor BLLACK und Co !!
Een hecht team dat als blok voetbalde tegen de BV'tjes van Portugal.
Mijn schoonvader is helemaal door het dolle heen. (hij is Duits)
"Steeds mij bellen: "Jet's gehts los !!, Wien, wir fahren nach Wien, Schade Holland alles ist vorbei, Sieg, Finale ohhoohho"
Sport verbroederd.
Hij wordt vandaag aan dat been geopereert stond op teletext. Zo onschuldig was dat "tikje" blijkbaar niet.sobel schreef:Gister iemand toevallig portugal duitsland gezien? Wat een jankerd zeg die ronaldo, tikje tegen zijn been en op de grond die gast..