Op NOS.NL stond ook dat hij daar al 3 maanden last van had, dus daar heeft het niets mee te maken. Overigens vind ik Ronalde een irritante, verschrikkelijke voetballer. Altijd in de belangstelling moeten staan. Het hele team komt tegelijk op bij de eerste training. En wie moet weer 3 minuten later verschijnen om alleen het applaus te vervangen. Verschrikkelijk!Ruimteaapje schreef:Hij wordt vandaag aan dat been geopereert stond op teletext. Zo onschuldig was dat "tikje" blijkbaar niet.sobel schreef:Gister iemand toevallig portugal duitsland gezien? Wat een jankerd zeg die ronaldo, tikje tegen zijn been en op de grond die gast..
Een groot verchil tussen Nederland en Portugal is ook zelf willen scoren. Ik heb Nani alleen op het doel zien schieten, terwijl je ook gewoon een pass kan geven, wat meer kans geeft op een doelpunt. Dit deed Nederland, met name Robben, maar in dit toernooi zijn ze meer een team geworden. En ik hoop dat dat ook zal blijven - Na dat verschrikkelijke nieuws van Boularouz! -
GeGroet,