Het 'Grote' EK Topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

Sjoerd schreef:Uiteraard hebben we hier alles afgekeken. Bijna alle moderne muziek bevat samples uit oude(re) nummers. Echt iets origineels bedenken is er nog maar zelden bij helaas...

De melodie van Viva España is een paar jaar geleden ook al gebruikt door Edwin Evers voor een parodie met Frank en Ronald de Boer. Toen zongen ze 'Olé Barcelona'. De melodie is dus al veel ouder.
Tjah, sorry dat ik dat er niet bij had gezet, maar ik snap dat geen orgineel van Kroes is :) :lol:
Beetje sarcastisch bedoeld :)
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door Sjoerd »

Oké, dan had ik het verkeerd begrepen. Sorrie! :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door anti repro »

Doelpunt Wesley Sneijder uitgeroepen tot doelpunt van het EK _/-\o_

Hoewel B :r LLACK niet mijn favoriet is, was zijn doelpunt uit de vrije trap tegen Oostenrijk ook van uitmuntende schoonheid. :yes:
Gebruikersavatar
DonorNL
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 sep 2007, 17:35
Locatie: Rosmalen

Re: Het 'Grote' EK Topic

Bericht door DonorNL »

Mnaw, het was een streep, maar ik vond het niet een mooi doelpunt. Ik vond het doelpunt van Kuyt tegen Italie een mooi doelpunt. Misschien niet het doelpunt zelf, maar vooral hoe van Bronckhorst vanaf de goallijn tot een prachtige voorzet een geweldige sprint maakte. Geweldig :)
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
Plaats reactie