Zie: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=35&t=20548
Waar waren waren we gebleven?:
coco schreef:Dit gaat onder andere over mij (wat te verwachten was na die ruzie op msn waar ik al 400 keer sorry voor gezegd heb en wat ik allang wil bij leggen maar goed), ik heb inderdaad mijn draai moeten vinden, maar nu heb ik een doel voor ogen en zet me daar 100% voor in! en alles weten kan nooit...er wordt zo goed nagemaakt dat je erg moet opletten (helaas).Edgar schreef:Koen (een voorbeeld) is een verzamelaar waarvoor ik veel meer respect heb dan vele jonge verzamelaartjes bij elkaar. Begrijp me niet verkeerd, maar dingen als: Yeah, I love My Ek2 set, repro, slechte kwaliteit spullen, elke dag een ander verzamelgebied, mannetjes die denken dat ze alles weten na 3 maanden verzamelen (zelfs na 40 jaar weet je nog lang niet alles) nee, daar heb ik ook geen respect voor. Er zijn ook zat jongere verzamelaars die bijvoorbeeld veel in het herdenken zitten. Daar heb ik bijvoorbeeld respect voor. Of jonge verzamelaars die een duidelijk doel voor ogen hebben en dit zo goed mogelijk proberen te bereiken (ook al gaat het heel langzaam!) Ik probeer als vrijwilliger in het ARG Chrash Museum de mensen wat op te laten steken van de Tweede Wereldoorlog en om de collectie van het museum en mijn collectie zo goed mogelijk te conserveren.
En kwa respect hebben is voor mij niet alleen wat mensen hebben, maar vooral wat ze weten zoals (OA) ammo qua munitie en veltro qua italiaans (zo kan ik nog even door gaan, petrix over zaklampen mgschutze, edgar, en nog meer mensen over duits enzovoorts).
mvg,
coco