Weet iemand hoe je de rechter muisklik verbied op een site?
Ik wil deze op mijn site dan installeren.
http://www.winter-offensive.be
Rechter muisklik verbieden
Re: Rechter muisklik verbieden
even googlen, van die website hulp pagina's kunnen je zeker wel verder helpen, gewoon even de html script kopieren en plakken op je pagina of afbeelding. Maar je kan net zo goed gewoon een watermerk in je afbeelding zetten.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Sturmkreuz
- Lid
Heb ik gedaan (google) kwam ik uit bij een pop-up. Blijkt die pop-up niet te werken (of gedeeltelijk). Kent iemand iets beter dan zo'n pop-up? Of gebruikt zelf iets dergelijks op zijn site?
Bedankt
Bedankt
Weet je wel hoe je deze juist op een website moet plaatsen?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Sturmkreuz
- Lid
Normaal moet het nu gelukt zijn. Bedankt!
Sobel, indien het werkt mag het dicht.
Sobel, indien het werkt mag het dicht.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Of gebruik deze.

Code: Selecteer alles
<SCRIPT language=JavaScript>
<!-- http://www.spacegun.co.uk -->
var message = "No Right Click!";
function rtclickcheck(keyp){ if (navigator.appName == "Netscape" && keyp.which == 3){ alert(message); return false; }
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1 && event.button == 2) { alert(message); return false; } }
document.onmousedown = rtclickcheck;
</SCRIPT></font'>
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- rutger
- Lid
Waarom die rechtermuisklik verbieden als je gewoon met ctrl+c alles kan kopiëren?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- Sturmkreuz
- Lid
Ik vraag hoe dit tegen te gaan en jij zegt hoe je dat moet omzeilen. Het stopt al enig iets.rutger schreef:Waarom die rechtermuisklik verbieden als je gewoon met ..... alles kan kopiëren?
Sobel, kun je dit sluiten voordat men hier allerlei tips & tricks om te omzeilen beginnen te geven.?
NP