Chatbox met trivia
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: Chatbox met trivia
Ja, komt wel nog, heb nog geen tijd gehad. Is het goed als we even pb'en over de security warning?Charly1975 schreef:Komt die uitleg nog ?Proos schreef:Vooralsnog een experiment. Zie hieronder!
Binnenkort plaats ik hier wat uitleg over de "Chatbox"
Ik krijg overingens nog steeds de melding van Security Warning van Java en verder blijft ie hangen er gebeurt niets.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Probleem is inmiddels opgelost (yes it's me the same person....heb Dvaupell een PB gedaan).Proos schreef:Ja, komt wel nog, heb nog geen tijd gehad. Is het goed als we even pb'en over de security warning?Charly1975 schreef:Komt die uitleg nog ?Proos schreef:Vooralsnog een experiment. Zie hieronder!
Binnenkort plaats ik hier wat uitleg over de "Chatbox"
Ik krijg overingens nog steeds de melding van Security Warning van Java en verder blijft ie hangen er gebeurt niets.
Bedankt voor het aanbod m.b.t. de pb.
De uitleg zien we wel een keer verschijnen.
Account wordt opgeheven door Admins. Ben weer terug op m'n oude nick: Charly1975 met dank aan Proos.
-
- Lid
Hoe kun je trouwens vragen toevoegen ?
En hoe kun je een antwoord wijzigen ? Er was een vraag waar AEC voor staat van een fabrikant van pantservoertuigen. Het antwoord dat juist was volgens de trivia was: Associated Engineering Company
Terwijl het goede antwoord is: Associated Equipment Company
En hoe kun je een antwoord wijzigen ? Er was een vraag waar AEC voor staat van een fabrikant van pantservoertuigen. Het antwoord dat juist was volgens de trivia was: Associated Engineering Company
Terwijl het goede antwoord is: Associated Equipment Company
Account wordt opgeheven door Admins. Ben weer terug op m'n oude nick: Charly1975 met dank aan Proos.