Ik beschouw mij zelf dan ook niet als Belg maar als Vlaming.Je zou wel bijna beschaamd zijn om te zeggen dat je Belg bent
@Westwall,
waar baseer je dit allemaal op dat je plots een topic opent hierover?
Ik zie dat je 13 hebt dus dan kom ik automatisch met de vraag of er eventueel een leerkracht is die daarover heeft verteld? Zo had ik er in het 3de middelbaar ook eentje, die kwam ons daar is even gauw vertellen op welke partij we zeker niet mochten stemmen, mijn goesting om die les mee te werken was ook snel over.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, pro of contra, maar als je al leerkracht toch wel een "machts"positie hebt dan vind ik niet dat je zoiets mag vertellen, schandelijk vind ik dat zelfs.
Even een eenvoudig rekensommetje maken. Vlaanderen telt om en bij de 6 miljoen inwoners.Ik hoor en zie alleen wat er leeft bij de mensen rond mij en als iedereen die het VB gunstig gezind een racist en een neonazi is, dan zijn er nu in België meer nazi's dan in Duitsland in de jaren 30.....
Waarvan er ongeveer 5 miljoen gaan stemmen (zelfs nog minder als ik kijk naar het aantal opgetelde stemmen bij de verkiezingsuitslag van 2004).
Van die 5 miljoen stemmen er gemiddeld 950.000-1.000.000 mensen op het Vlaams belang.
Dan is volgens Westwall 20% van de Vlamingen racistisch en hebben ze neonazistische ideëen? Dat lijkt me wel erg naiëf om dat te gaan beweren.