Have fun!

Idd. niet erg druk maarja, tijd om te gaat pitten...Auke schreef:Niet echt druk op het forum momenteel... Nou goed, misschien later nog. Ik kruip in ieder geval in m'n nest.
Om kwart voor 3 bezig met een werkstuk...Auke schreef:Misschien is het in het weekend wat drukker.
Er gaat voor mij toch niets boven 's nachts achter de computer zitten... Momenteel ben ik bezig aan een werkstuk, rustig muziekje op de achtergrond, lekker stil overal... Ideaal.
mgschutze schreef:ik was afgelopen zaterdag al uit, half zeven thuis. Te laat voor dit topic, terwijl ik toch echt een nachtbraker was.... maarja.
Morgenavond Xmass party in Radstake (heelweg, vlakbij jou), 2e kerstdag weet ik niet zeker of ik weg ga, miss hier naar plaatselijke discotheek of café.
En zaterdag (3e dag) wederom Radstake of Dyka.... nog even zien.
Ik kom voor de gezelligheid, een avondje uitgaan kost me toch wel 35/60 euro, wisselend.mtdr schreef:mgschutze schreef:ik was afgelopen zaterdag al uit, half zeven thuis. Te laat voor dit topic, terwijl ik toch echt een nachtbraker was.... maarja.
Morgenavond Xmass party in Radstake (heelweg, vlakbij jou), 2e kerstdag weet ik niet zeker of ik weg ga, miss hier naar plaatselijke discotheek of café.
En zaterdag (3e dag) wederom Radstake of Dyka.... nog even zien.Bij I'varca zijn de biertjes goedkoper