Nachtbrakerstopic deel 2
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: Nachtbrakerstopic deel 2
Een Sovjetexpert trekt vanzelf meer geïnteresseerden denk ik, zo hebben we een topic over zaklampen waar inmiddels zelfs Internationale toeloop is. Iemand moet de eerste zijn
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Charly1975
- Lid
Fijne Kerstdag(en)!
Eindelijk voldoe ik ook weer eens een keer aan de eisen voor het posten in dit topic! Ben er speciaal wakker voor geworden .... Of zou het toch door die ellendige hoestbui komen?
Overigens wel een een klein vraagje, stel dat je een keer inlogt terwijl je aan de andere kant van de wereld zit en het daar wel nacht is Geeft forum dan die tijd mee of toch NL tijd
Ik ben te wakker, tijd voor antihoestmaatregelen en gewoon weer verder onder de wol !
Welterusten en maak er mooie dagen van.
Eindelijk voldoe ik ook weer eens een keer aan de eisen voor het posten in dit topic! Ben er speciaal wakker voor geworden .... Of zou het toch door die ellendige hoestbui komen?
Overigens wel een een klein vraagje, stel dat je een keer inlogt terwijl je aan de andere kant van de wereld zit en het daar wel nacht is Geeft forum dan die tijd mee of toch NL tijd
Ik ben te wakker, tijd voor antihoestmaatregelen en gewoon weer verder onder de wol !
Welterusten en maak er mooie dagen van.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
De tijd verandert niet automatisch mee. Je moet zelf de tijdzone aanpassen in je profiel: http://wo2forum.nl/ucp.php?i=165Charly1975 schreef: Overigens wel een een klein vraagje, stel dat je een keer inlogt terwijl je aan de andere kant van de wereld zit en het daar wel nacht is Geeft forum dan die tijd mee of toch NL tijd
- Charly1975
- Lid
Het gezegde klopt dus: Brabantse nachten zijn lang! Duren tot 10:00u in de ochtend ??_Arthur schreef:De tijd verandert niet automatisch mee. Je moet zelf de tijdzone aanpassen in je profiel: http://wo2forum.nl/ucp.php?i=165Charly1975 schreef: Overigens wel een een klein vraagje, stel dat je een keer inlogt terwijl je aan de andere kant van de wereld zit en het daar wel nacht is Geeft forum dan die tijd mee of toch NL tijd
Dank voor de uitleg.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
Sommige nachten duren nog langer. Ligt doorgaans aan de omstandigheden van de avond te vorenCharly1975 schreef: Het gezegde klopt dus: Brabantse nachten zijn lang! Duren tot 10:00u in de ochtend ??
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Je mag natuurlijk zeker ook vanuit Kuala Lumpur nachtbraken, zolang het volgens de plaatselijke tijd maar echt nachtbraken is. We accepten een selfie (woord van het jaar...) waar je tenminste heel duf opstaat als indicatie van het nachtbrakersschap
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Ik ga me toch niet wagen aan een selfie hoor. Ook via deze weg fijne feestdagen (of in dit geval feestnachten ) aan iedereen gewenst. Goed dat er weer wat leven zit in dit topic!
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- Iwan
- Lid
Voetjes omhoog, filmpje aan en een bakkie eten op schoot.. It`s a dirty job but someone`s gotta do it...
- Charly1975
- Lid
Het is verdomd lastig om vanuit Dromenland een selfie te sturen, zelfs het maken ervan is al een probleem
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
-
- Lid
Wel een beetje egocentrisch vind ik, foto's maken van jezelf.
Waarom zou je het eigenlijk willen proberen als je slaapt?
Waarom zou je het eigenlijk willen proberen als je slaapt?
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Dat klopt natuurlijk niet, de ware nachtbraker slaapt niet 's nachts.
Ik heb zojuist het logo bijwerkt voor het nieuwe jaar. Gelukkig nachtbraken!
Ik heb zojuist het logo bijwerkt voor het nieuwe jaar. Gelukkig nachtbraken!
- SwaII
- Lid
Hallo nachtbrakers...allemaal een heel prachtig 2014 toegewenst
Laatst gewijzigd door SwaII op 01 jan 2014, 05:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- uniformverzamelaar
- Lid
Vanuit de Antwerpse Kempen ook een gelukkig en gezond 2014 toe gewenst aan iedereen en de rest dat komt vanzelf wel
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 64 keer
- Ontvangen: 109 keer
De afgelopen dag heb ik grotendeels in bed doorgebracht vanwege een verkoudsheidsvirus. Het resultaat daarvan is dat je in de nachtelijke uren klaarwakker bent. Een voordeeltje is dat je kunt reageren in het nachtbrakerstopic!
Wordt dit de toekomstige manier van communiceren? Als ik bijvoorbeeld een voorbijganger in een onbekende stad naar de weg vraag zal dit dan als een inbreuk op zijn/haar privacy worden gezien?
Ach ja, MSN/SMS en Hyves dè communicatiemiddelen van 9 jaar geleden liggen eruit. Nu zijn het Facebook en Whatsapp geworden. Wat zal het zijn over 9 jaar? Het zijn naar mijn idee modeverschijnselen. Het klinkt allemaal erg leuk maar uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde namelijk communiceren. Persoonlijk communiceer ik nog het liefst "life" met de persoon in kwestie. Ik weet het, ik ben een oude man maar slechts "praten" via je telefoon vindt ik zo contact gestoord overkomen.Naamloos schreef:Negen jaar geleden... toen fora nog razend populair waren!Daar naast nog een beetje E-mailen en met je maten op MSN kletsen
MSN hebben we nu nietmeer, mailen doe ik alleen nog maar voor mijn werk en verder communicatie gaat via Facebook en Whatsapp...
Wordt dit de toekomstige manier van communiceren? Als ik bijvoorbeeld een voorbijganger in een onbekende stad naar de weg vraag zal dit dan als een inbreuk op zijn/haar privacy worden gezien?
Het zal niet anders worden vrees ik. Ondanks het feit dat de Duitse Wehrmacht grotendeels verslagen is aan het Oostfront blijft het Sovjet WOII aandeel bij ons onderbelicht. En toch ben ik het met je eens Auke, Sovjet WOII militaria is reuze interessant.Auke schreef:Thanks! Sovjetmilitaria is inderdaad nogal een onderbelicht thema hier, maar één persoon kan daar geen verandering in brengen... Een monoloog gaat snel vervelen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- Charly1975
- Lid
OepsProos schreef:Dat klopt natuurlijk niet, de ware nachtbraker slaapt niet 's nachts.
Al slaapwandelende kan ik een hoop hoor, zelfs selfies maken
Probleem is dat ik niet slaapwandel
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms