Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben nu toch echt blij dat de disco en het café van vanavond maar 100mmeter van mijn huis is... pffff
ben blij dat ik naar bed kan, morgenvroeg weer Duiven
......en nog een beetje verder modderen met m'n website en aanvullingen plaatsen op http://www.milpedia.be en ondertussen de bewakingcamera's in het oog houden en een beetje eten en drinken en........ hopen dat het snel 07:00 uur is want ik heb daarjuist mijn eerste dipje gekregen.
mtdr schreef:Net terug van iv, iedereen een fijne kerst gehad??
Like always. Voor de televisie en ...............lui zijn. Heeeerlijk!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Ik hoor hier in Assen gewoon om de 2 seconden weer zon doffe knal! Mij maakt het niet uit dat ze illegaal vuurwerk kopen maar bewaar het dan gewoon voor morgen.
its better to die on your feet, then live on your knees
Petrikov schreef:Ik hoor hier in Assen gewoon om de 2 seconden weer zon doffe knal! Mij maakt het niet uit dat ze illegaal vuurwerk kopen maar bewaar het dan gewoon voor morgen.
Idd. mooi spul alleen de buurt zal er niet zo blij mee zijn op dit tijdstip.
Ik vind de Nederlandse wetten maar een beetje maf vergeleken met anderen.
In Belgie mag je wel vuurwerk kopen dat harder knalt als een boterham zakje en in Nederland is het verboden als je 1 Chinees Pirat strijkertje bij je hebt.
En in Nederland mag je legaal wiet bij je hebben terwijl je er in andere landen 10 jaar cel voor krijgt
its better to die on your feet, then live on your knees