Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
giter was de koningin bij ons in den bosch ik snap nie wa daar bijzonder aan is maar je zag in een keer duizende schoonmakers en politie die je normal nooit ziet
Mocht je een vrijmarkt gaan bezoeken, ga dan naar de stad Groningen, daar is de kans om wat te vinden het grootst daar er daar het meest gebeurd is en er nog wel eens iets op zolder is blijven liggen wat nu te voorschijn kan komen .
Succes morgen en laat eens horen wat je zoal hebt kunnen vinden.
Als ik die beelden zie vraag ik mij af of jullie echt zo hard begaan zijn met jullie koningin, het lijkt wel of heel Nederland zijn oranje pakjes aantrekt en staat te drummen om een glimpje van hun koningin op te vangen of een bloem te overhandigen ... bij die beelden denk ik altijd ; rare jongens, die Nederlanders ...
Of is het voor jullie gewoon maar een reden om te feesten zonder veel achterliggende gedachten ?
lol die koningin kan de pot op... heb het niet zo op die monarchie... kost alleen maar geld...
maar koninginnedag is altijd wel gzellig.... hele dag btje rondfietsen en lopen... rommelmarktjes langs.. savonds gezellig drinken...
maar al dat oranje gedoe mag van mij wel weg
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Heej begrijp wel even dat voor de jeugd koninginnedag al lang niks meer met het koningshuis te maken heeft maar gewoon weer een reden is om flink te zuipen!
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
antwerpx schreef:Lang leve de MINDER BETAALDE monarchie!
regering afschaffen is het goedkoopst.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
En dan? Denk je dat we dan zelf een land kunnen runnen?? Dan is nederland binnen de kortste keren een getto, waar een idiote dictator aan de macht staat..
Of het moet zijn dat je niet bedoelde dat Nederland gewoon niet geregeerd moet worden
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.