[Enquete] Geert Wilders
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
[Enquete] Geert Wilders
Een kleine oproep tot hulp.
Op dit moment doe ik voor Maatschappijleer samen met een groepje onderzoek naar Geert Wilders en zijn partij de Partij Voor de Vrijheid. Hierover hebben wij enkele vragen gemaakt en deze hebben wij verwerkt in een enquete. Het zou mooi zijn als jullie deze zouden willen invullen. Hoe meer personen, hoe duidelijker het beeld zal zijn natuurlijk. De resultaten hiervan willen wij verwerken in onze presentatie.
Alvast bedankt!
Enquête:
http://www.sebastiaancollectie.nl/geert ... =Y&lang=nl
Op dit moment doe ik voor Maatschappijleer samen met een groepje onderzoek naar Geert Wilders en zijn partij de Partij Voor de Vrijheid. Hierover hebben wij enkele vragen gemaakt en deze hebben wij verwerkt in een enquete. Het zou mooi zijn als jullie deze zouden willen invullen. Hoe meer personen, hoe duidelijker het beeld zal zijn natuurlijk. De resultaten hiervan willen wij verwerken in onze presentatie.
Alvast bedankt!
Enquête:
http://www.sebastiaancollectie.nl/geert ... =Y&lang=nl
Laatst gewijzigd door Ajacied8989 op 20 mar 2009, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Sjoerd
- Lid
Re: [Enquete] Geert Wilders
de URL werkt niet...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Nu moet ie het doenSjoerd schreef:de URL werkt niet...
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- magicdutchmen
- Lid
- Contacteer:
Het is D66 (niet DD6)
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.\
*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.\
*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Ingevuld, ey ik wist niet dat je bij mij in de buurt op school zat
Never Back Down
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Dacht dat ik D66 al een keer eerder verbeterd had, maar is als het goed er nu uit.magicdutchmen schreef:Het is D66 (niet DD6)
- Overal? Er staat zo nu en dan.
Sinds dit jaar, haha.jeroen wo2 schreef:Ingevuld, ey ik wist niet dat je bij mij in de buurt op school zat
Bedankt voor het invullen in ieder geval!
In een enquete heb je ook controle vragen. Als iemand tegenstrijdige antwoorden geeft weet je dat de betreffende enquete mogelijk niet geheel naar waarheid is ingevuld. Kan zijn door wenselijk antwoord te willen geven, de invuller heeft er eigenlijk niet goed over nagedacht, is er niet serieus mee bezig leest de vraag niet goed. Kortom de mogelijkheid bestaat dat je de betreffende enquete beter niet kan gebruiken. als er tegenstrijdige antwoorden worden gegeven.magicdutchmen schreef:Het is D66 (niet DD6)
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.
(Hoewel mij in dit geval het eerder lijkt op toeval en geen controle vraag)
magicdutchmen schreef:*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
De Telegraaf is een van de meest rechtse kranten in Nederland lijkt me sterk dat deze Wilders met Hitler zouden vergelijken. Hun nieuwe op te richten omroep is volgens hun ook bedoeld als geluid van rechts Nederland (zeggen ze zelf tenminste)
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik zit al aan de 141x ingevuld dus hij gaat goed voor 1 weekend.
-
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik zal denk ik wel wat enkele dingen uitwerken voor hier.