[Enquete] Geert Wilders

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

[Enquete] Geert Wilders

Bericht door Ajacied8989 »

Een kleine oproep tot hulp. :wink:

Op dit moment doe ik voor Maatschappijleer samen met een groepje onderzoek naar Geert Wilders en zijn partij de Partij Voor de Vrijheid. Hierover hebben wij enkele vragen gemaakt en deze hebben wij verwerkt in een enquete. Het zou mooi zijn als jullie deze zouden willen invullen. Hoe meer personen, hoe duidelijker het beeld zal zijn natuurlijk. De resultaten hiervan willen wij verwerken in onze presentatie.

Alvast bedankt! ;)

Afbeelding

Enquête:
http://www.sebastiaancollectie.nl/geert ... =Y&lang=nl
Laatst gewijzigd door Ajacied8989 op 20 mar 2009, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Sjoerd
Lid

Re: [Enquete] Geert Wilders

Bericht door Sjoerd »

de URL werkt niet...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Sjoerd schreef:de URL werkt niet...
Nu moet ie het doen :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
magicdutchmen
Lid
Contacteer:

Bericht door magicdutchmen »

Het is D66 (niet DD6) :wink:
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.\
*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008

Bericht door jeroen wo2 »

Ingevuld, ey ik wist niet dat je bij mij in de buurt op school zat :wink:
Never Back Down
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

magicdutchmen schreef:Het is D66 (niet DD6) :wink:
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.\
*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
- Dacht dat ik D66 al een keer eerder verbeterd had, maar is als het goed er nu uit.
- Overal? Er staat zo nu en dan. :wink:
jeroen wo2 schreef:Ingevuld, ey ik wist niet dat je bij mij in de buurt op school zat :wink:
Sinds dit jaar, haha.

Bedankt voor het invullen in ieder geval!
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 2 keer

Bericht door Jurrie »

Ingevuld :)

Greetz,

Jurrie
Jim
Lid
Ontvangen: 28 keer

Bericht door Jim »

magicdutchmen schreef:Het is D66 (niet DD6) :wink:
*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.
In een enquete heb je ook controle vragen. Als iemand tegenstrijdige antwoorden geeft weet je dat de betreffende enquete mogelijk niet geheel naar waarheid is ingevuld. Kan zijn door wenselijk antwoord te willen geven, de invuller heeft er eigenlijk niet goed over nagedacht, is er niet serieus mee bezig leest de vraag niet goed. Kortom de mogelijkheid bestaat dat je de betreffende enquete beter niet kan gebruiken. als er tegenstrijdige antwoorden worden gegeven.
(Hoewel mij in dit geval het eerder lijkt op toeval en geen controle vraag)
magicdutchmen schreef:*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
:lol:
De Telegraaf is een van de meest rechtse kranten in Nederland lijkt me sterk dat deze Wilders met Hitler zouden vergelijken. Hun nieuwe op te richten omroep is volgens hun ook bedoeld als geluid van rechts Nederland (zeggen ze zelf tenminste)
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Ik zit al aan de 141x ingevuld dus hij gaat goed voor 1 weekend. :)
jurgen
Lid

Bericht door jurgen »

Mogen wij de resultaten ook weten op het einde? :)
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Ik zal denk ik wel wat enkele dingen uitwerken voor hier. :wink:
Plaats reactie