magicdutchmen schreef:Het is D66 (niet DD6)

*edit1*Owja, en als ik zaken aanvink waar ik het mee eens ben, is er sprake van een logische oorzaak gevolg dat ik het met die andere standpunten NIET eens ben. Hoeft niet opnieuw gevraagd te worden lijkt me.
In een enquete heb je ook controle vragen. Als iemand tegenstrijdige antwoorden geeft weet je dat de betreffende enquete mogelijk niet geheel naar waarheid is ingevuld. Kan zijn door wenselijk antwoord te willen geven, de invuller heeft er eigenlijk niet goed over nagedacht, is er niet serieus mee bezig leest de vraag niet goed. Kortom de mogelijkheid bestaat dat je de betreffende enquete beter niet kan gebruiken. als er tegenstrijdige antwoorden worden gegeven.
(Hoewel mij in dit geval het eerder lijkt op toeval en geen controle vraag)
magicdutchmen schreef:*edit2* "overal" wordt Wilders vergeleken met A.Hitler>>>De telegraaf en consorten misschien.
De Telegraaf is een van de meest rechtse kranten in Nederland lijkt me sterk dat deze Wilders met Hitler zouden vergelijken. Hun nieuwe op te richten omroep is volgens hun ook bedoeld als geluid van rechts Nederland (zeggen ze zelf tenminste)
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944