Hoop verzamelaars en handelaren gezien, maar het resultaat mag er zijn

(van mij en mijn vader samen)

Wat een mega aantal rommelmarkt vondsten! Vooral die footpowder blikjes kun je erg goed gebruiken voor je bedrijfmgschutze schreef:Vandaag even naar de markt geweest.
Hoop verzamelaars en handelaren gezien, maar het resultaat mag er zijn![]()
(van mij en mijn vader samen)
coco schreef:Die granaat is vergunnings verplicht, en die vlag ziet er niet heel origineel uit ofzo
Ookal is die van hout zijn illegaal omdat hij op een echte lijkt, als ze legaal waren (of blijken te zijn) had ik er allang eentje gekocht.... schreef:coco schreef:Die granaat is vergunnings verplicht, en die vlag ziet er niet heel origineel uit ofzo
die vlag is niet orgineel maar ik kreeg hem gratis bij de andere aankopen!
die stielhandgranate is volgens mij niet vergunning verplicht. hij is van hout en ik heb hem bij de dordrecht dumpshop gekocht. En als je een vergunning daar voor nodig had hadden ze hem niet aan mij verkocht.
... schreef:coco schreef:Die granaat is vergunnings verplicht, en die vlag ziet er niet heel origineel uit ofzo
die vlag is niet orgineel maar ik kreeg hem gratis bij de andere aankopen!
die stielhandgranate is volgens mij niet vergunning verplicht. hij is van hout en ik heb hem bij de dordrecht dumpshop gekocht. En als je een vergunning daar voor nodig had hadden ze hem niet aan mij verkocht.