12 steden 13 ongelukken

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Nick U
Lid

12 steden 13 ongelukken

Bericht door Nick U »

Ken iemand de serie 12 steden 13 ongelukken nog?

Ik kan me een aflevering herrineren van een man die dan een mortier vind en gaat onschadelijk maken in zijn schuurtje waar z'n verzameling staat met z'n kleinzoon en dan raakt hij met de schroevendraaier de ontsteker, gevolg is een grote boem..

ik wilde die aflevering op dit forum zetten, maar helaas staat hij niet op youtube, heeft iemand een idee waar deze aflevering te vinden is? of misschien heeft iemand hem toevallig op dvd ofzo?
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Charly1975
Lid

Re: 12 steden 13 ongelukken

Bericht door Charly1975 »

Volgens mij hoort dit meer in de Babbelbox thuis :wink:

Als ik het mij goed herinner werd dit door de Vara uitgezonden, misschien dat je hen een mailtje kan sturen of een mailtje naar het Instituut voor Beeld en Geluid te Hilversum.
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
n2
Lid

Bericht door n2 »

Ik heb die aflevering gezien op tv destijds, als je weet waar deze terug te zien is heel graag een berichtje mijn kant op :)
ArjenS
Lid
Gegeven: 1 keer

Bericht door ArjenS »

Dit is het enige wat ik heb gevonden over die aflevering:

12 augustus -> Aflevering 6: ‘Bergen: Oud Zeer’
Michiel schrijft voor zijn stage een artikel over Gerard die voorwerpen uit de Tweede Wereldoorlog verzamelt. Michiel vindt Gerards verzameling achterhaald en nutteloos, maar dan doen ze samen in de duinen een wel heel bijzondere vondst met de metaaldetector….
Scenario: Laura Emmelkamp en Guusje van Tilborch
Regie: Hans Walther
Met o.a. Arnold Gelderman, Trins Snijders, Erik Arens en Maroesja Lacunes

http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00051254
Plaats reactie