KLaagbalk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Mensen die negatieve feedback achterlaten hoewel de transactie positief verloopt...
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik erger me aan mensen die altijd wat te klagen hebben
En ik erger me ook aan mensen die klagen dat andere mensen wat te klagen hebben :lol:
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

LKP schreef:Ik erger me aan mensen die altijd wat te klagen hebben :P
Dus je klaagt over mensen die altijd wat te klagen hebben... Ach ja, een beetje zelfreflectie is nooit weg. :P :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

LKP schreef:Ik erger me aan mensen die altijd wat te klagen hebben :P
LKP dolt ons allemaal :o
Guido schreef:- TranceJuppen met van die rare gayschoenen
Noem voor de grap eens merken (of laat eens wat plaatjes zien) ik snap nl niet helemaal welke schoenen jij bedoeld
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik erger me aan de eindeloze commercie waarmee alles omgeven is, het eeuwige geld verdienen aan de "argeloze" consument, het ideaalbeeld van de man en vrouw ( mannen en vrouwen aller landen: een buikje mág! :) ), en het feit dat volgens de geldende norm de mens verdeeld wordt in doelgroepen ! Het ergst vind ik de huidige popmuziek.... Fuck hier, Bitch daar en dat terwijl de gemiddelde luisteraar van dit soort inspiratieloze eenheidsworst zeer jong is en veel geld moet neertellen voor dit soort CD's...
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Peter schreef:Ik erger me aan de eindeloze commercie waarmee alles omgeven is, het eeuwige geld verdienen aan de "argeloze" consument, het ideaalbeeld van de man en vrouw ( mannen en vrouwen aller landen: een buikje mág! :) ), en het feit dat volgens de geldende norm de mens verdeeld wordt in doelgroepen ! Het ergst vind ik de huidige popmuziek.... Fuck hier, Bitch daar en dat terwijl de gemiddelde luisteraar van dit soort inspiratieloze eenheidsworst zeer jong is en veel geld moet neertellen voor dit soort CD's...
_/-\o_
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik erger met momenteel aan de muis van mijn computer, dat ding doet het niet fatsoenlijk. Selecteren doet ie moeilijk, blijft hangen terwijl je klikt en je moet heel voorzichtig erop drukken anders klikt ie automatisch voor je dubbel.

Als we binnenkort een nieuwe hebben, gaat deze muis eens kennismaken met de garagemuur :evil:
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik erger mij ook aan de huidige muziek, niet meteen voor de bitches en de fucks (hoewel dat ook érg lastig is), maar wel voor het feit dat de artietsten zelf geen muziek meer kunnen maken, maar vroegere nummers steeds moeten coveren....
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ja precies, en dat uiterlijk belangrijker is dan goed kunnen zingen. :frownno: Dit slaat weer terug op de commercie waar Peter zojuist een prachtige post van plaatste. Eén van de redenen dat ik bijna alleen nog maar naar cd's luister.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Mijn internet is zooooo sloom
echt irritant ik heb geen iddee hoe dat zo komt
Starting up again
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik wil klagen over de koene misdaadbestrijder die in de berm gezeten heeft toen ik 128 reed waar je 120 mocht. Als ze nu eens naast een school gingen staan of op een gevaarlijk punt, maar daar verdienen ze niet genoeg op.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

En dat is ná correctie, dus het zal wel 133 á 135 geweest zijn :evil:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Proos schreef:Ik wil klagen over de koene misdaadbestrijder die in de berm gezeten heeft toen ik 128 reed waar je 120 mocht. Als ze nu eens naast een school gingen staan of op een gevaarlijk punt, maar daar verdienen ze niet genoeg op.
Inderdaad Gijs! Het is al zo vaak gezegd, maar ik irriteer me er ook aan. Het gaat niet om de veiligheid, maar om het rendement!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ze moeten ook een bepaald aantal boetes hebben per jaar om hun provisie binnen te krijgen !
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Nieuwe ergenis Tandartsen
die aap die zeurt alleen maar dat ik mijn beugel meer in moet doen
en daar rekent ie ook nog 40 euro voor voor 5 minutjes gezeik !!!!
Starting up again
Gesloten