Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door coco »

rutger schreef:
coco schreef:Ik wordt echt ziek van mijn pc :S
Stop ik Generals erin ik dacht ff spelen, krijg ik hele tijd: please insert correct CD....(geen van beide cd's werkt).
Heeft iemand een oplossing naast de cd breken?
Dat heb ik dus nu precies hetzelfde met Battlefield. Heb tot op heden nog geen (goede) oplossing mogen vinden.
Hmm to bad, ik had op mijn vorige pc een win streak van 402 potjes...ik speel 1 keer op Vista kwam er een of andere bug waardoor je na een seconde of 30 alles automatisch kwijt raakt...lekker gelijk een win streak van 0 en daarna kreeg ik dus alleen nog maar 'wrong cd'
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

coco schreef:
rutger schreef:
coco schreef:Ik wordt echt ziek van mijn pc :S
Stop ik Generals erin ik dacht ff spelen, krijg ik hele tijd: please insert correct CD....(geen van beide cd's werkt).
Heeft iemand een oplossing naast de cd breken?
Dat heb ik dus nu precies hetzelfde met Battlefield. Heb tot op heden nog geen (goede) oplossing mogen vinden.
Hmm to bad, ik had op mijn vorige pc een win streak van 402 potjes...ik speel 1 keer op Vista kwam er een of andere bug waardoor je na een seconde of 30 alles automatisch kwijt raakt...lekker gelijk een win streak van 0 en daarna kreeg ik dus alleen nog maar 'wrong cd'
Op Windows Vista draaien heeel veel spellen niet dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen. Dan zal je terug naar XP moeten gaan wil je Generals spelen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
KingTiger
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jul 2009, 02:47

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door KingTiger »

Wie kent of speelt Company Of Heroes op PC?
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door jeroen wo2 »

Ik.
Never Back Down
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door coco »

omgitsme schreef:Op Windows Vista draaien heeel veel spellen niet dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen. Dan zal je terug naar XP moeten gaan wil je Generals spelen.
Ik ken genoeg mensen met vista die Generals spelen...dus daar ligt het niet aan.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan me cd, ff een andere zien te regelen na de vakantie.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

coco schreef:
omgitsme schreef:Op Windows Vista draaien heeel veel spellen niet dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen. Dan zal je terug naar XP moeten gaan wil je Generals spelen.
Ik ken genoeg mensen met vista die Generals spelen...dus daar ligt het niet aan.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan me cd, ff een andere zien te regelen na de vakantie.
Kan ook. Maar ik ken weer andere mensen die zelfde problemen als mij hebben met Call of Duty 2 voor op Windows Vista, bij sommige doet hij het goed en bij andere niet. Bij mij dus ook niet, kan hem fijn installeren enzo ook SinglePlayer spelen en als ik MultiPlayer wil spelen geeft hij een fout aan om de een of andere reden. Ben er nog steeds niet uit..

@KingTiger: ik speel ook Company of Heroes.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
KingTiger
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jul 2009, 02:47

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door KingTiger »

Ik vind het spijtig dat je niet de sovjet unie kunt zijn in Company of Heroes.
Wel leerrijk spel maar online wordt ik meestal afgemaakt behalve in de panzerkrieg :P
Scherpschutter
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Scherpschutter »

Morgen Ikea vitrine kasten halen, hiephoi :lol:
'Give us the tools and we'll finish the job'
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door iknowdintoo »

KingTiger, hoezo leerrijk?
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

iknowdintoo schreef:KingTiger, hoezo leerrijk?
Dat is toch een domme vraag! Ik heb geleerd dat je in een oorlog goed moet rushen, rangerspam moet gebruiken, je alles kunt bouwen m.b.v. Manpower en Fuel, en dat je special abilities kunt gebruiken met ammo. Ook heb ik geleerd dat de Schreck generfd is, net als de Panther en dat de Britten ownen als ze hun kamp in de zone naast de jouwe opzetten. :P
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

fritz derochebrune schreef:
iknowdintoo schreef:KingTiger, hoezo leerrijk?
Dat is toch een domme vraag! Ik heb geleerd dat je in een oorlog goed moet rushen, rangerspam moet gebruiken, je alles kunt bouwen m.b.v. Manpower en Fuel, en dat je special abilities kunt gebruiken met ammo. Ook heb ik geleerd dat de Schreck generfd is, net als de Panther en dat de Britten ownen als ze hun kamp in de zone naast de jouwe opzetten. :P
Zeg dat wel haha. Dan kan je zelf opeens niks meer doen. Geen eigen gebouwen opzetten ofzo.
Ik wordt ook vaak geowned gewoon. Maar goed dan pak ik hun meestal terug met een leuke artillerie aanval op hun basis met 105mm houwitzers. :evil:
Of paar tanks erop af sturen samen met Rangers en dan de Duitse tanks van de zijkant en achterkant aanvallen en afmaken en dan weer gauw weg rennen en weer aanvallen nadat ik eerst een artillerie aanval op hun plaatsen heb laten neerkomen.
Anders moeten we eens een keer samen een map spelen?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

omgitsme schreef: Zeg dat wel haha. Dan kan je zelf opeens niks meer doen. Geen eigen gebouwen opzetten ofzo.
Ik wordt ook vaak geowned gewoon. Maar goed dan pak ik hun meestal terug met een leuke artillerie aanval op hun basis met 105mm houwitzers. :evil:
Of paar tanks erop af sturen samen met Rangers en dan de Duitse tanks van de zijkant en achterkant aanvallen en afmaken en dan weer gauw weg rennen en weer aanvallen nadat ik eerst een artillerie aanval op hun plaatsen heb laten neerkomen.
Anders moeten we eens een keer samen een map spelen?
Ik ga me COH volgende week weer installeren, dan laat ik je iets weten :wink:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

fritz derochebrune schreef:
omgitsme schreef: Zeg dat wel haha. Dan kan je zelf opeens niks meer doen. Geen eigen gebouwen opzetten ofzo.
Ik wordt ook vaak geowned gewoon. Maar goed dan pak ik hun meestal terug met een leuke artillerie aanval op hun basis met 105mm houwitzers. :evil:
Of paar tanks erop af sturen samen met Rangers en dan de Duitse tanks van de zijkant en achterkant aanvallen en afmaken en dan weer gauw weg rennen en weer aanvallen nadat ik eerst een artillerie aanval op hun plaatsen heb laten neerkomen.
Anders moeten we eens een keer samen een map spelen?
Ik ga me COH volgende week weer installeren, dan laat ik je iets weten :wink:
Oke is goed. :wink:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
KingTiger
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jul 2009, 02:47

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door KingTiger »

Wat zijn jullie namen op COH?
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

KingTiger schreef:Wat zijn jullie namen op COH?
even opzoeken in mijn boekje :P
Ik zal denk ik onder Fritzderochebrune1 of Franz von Werra ingeschreven staan... maar dat moet ik eens controleren als ik het spel weer geïnstalleerd heb :wink:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gesloten