Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Koninginnen dag. Jippie! Lang weekend
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Haha idd nu lekker lang vakantie :D 2 á 3 weken vakantie... Dan examens.... Dan WEER vakantie....
Zucht... En dan beginnen aan volgende opleiding :D
Krijg nu al beetje heimwee van deze school... :bonk: Was super gezellig op deze school en deze klassen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Silvano, zit je op Connect College? Popelieren laan?
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Weer een heerlijke dag gehad :P

6 uur opgestaan om vroeg op de vrijmarkt in Maastricht te zijn, daar twee uur rondgelopen zonder resultaat... Toen maar een paar uurtjes pauze genomen maar daarna weer noppes :(
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Heeft iemand nog wat leuks gevonden?
Vanochtend in Ede alleen een boek over het Ardennen offensief voor 0,50 cent (lekturama serie).
Vanmiddag in Utrecht stond er 1 kraampje met repro Duits of overpriced, maar even daarna liep ik tegen een 17 ponder aan die ik voor een prikkie mee mocht nemen, omdat hij dan tenminste nog ergens goed terecht kwam, verteld dat ik verzamelde, en na 100 vragen mocht de huls eindelijk mee.
Huls komt uit omgeving Arhem (Market garden my guess?) en heeft bij deze mensen jaren op de kast gestaan in huis, was een erfstuk van opa die hem in de oorlog (of vlak erna) mee naar huis heeft genomen en gekoesterd...om vervolgens op een rommel (ja echt rommel) markt te worden verkocht :+
Think out of the box!
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Niets leuks gevonden idd... liep wel langs een kleed met allerlei oorlogsboeken (zowel uit de oorlog als erna) en allerhande militaria/foto's...maarja; niet snel beslissen, doorlopen en dan later terugkomen om te zien dat alles al weg is :x
Verder nog een enorm vreemde ABL52 helm, en nog wat hulzen (beide niet meegenomen; paste niet echt bij de rest hier thuis)

maar het regende (te zien tijdens de Koninginnedag-uitzendingen; zat er dichtbij genoeg) en een deel van de aanbieders was 'm al weer gepeerd :shocked:

Nouja; volgende keer beter!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Telemark »

Morgen voor een week naar Normandië, even alle mooie en interessante plekjes bezoeken :)


Grtz,
Gebruikersavatar
LordChaos
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 19:40

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door LordChaos »

Veel plezier!
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Silvano, zit je op Connect College? Popelieren laan?
Jaaaa :D
En jij dan?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Heb ik ook gezeten hahahahaha.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Heb ik ook gezeten hahahahaha.
Haha wie niet? xD
Welke leraren had je? Misschien heb ik ze ook gehad. :P
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Uhm.. Knoors, Jacobs, Peters, Gulikers, uhm ja.. goeie, ben daar al 3 jaar weg :P

Ja en dan heb je nog Sonja.. :P
Stiekem sigaretjes roken, en als die je pakte haha, lachte je haar gewoon uit :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Uhm.. Knoors, Jacobs, Peters, Gulikers, uhm ja.. goeie, ben daar al 3 jaar weg :P

Ja en dan heb je nog Sonja.. :P
Stiekem sigaretjes roken, en als die je pakte haha, lachte je haar gewoon uit :P
Whahaha zeg dat wel ! Sonja zit trouwens hier nog steeds op school... Nu heeft ze haar haar best kort laten knippen en was vorig jaar naar Amerika gegaan voor een of andere tapdans wedstrijd of zo iets... Of country dansen? Weet niet meer in ieder geval... Die meent zich echt TE veel haha, wil je van het schoolplein afgaan omdat je thuis wat moet halen zegt ze: "Nee, heb je briefje van de coördinator? Zo niet dan blijf je hier... Tenzij je me zo'n briefje kunt geven..."

Echt erg... Weet niet of je Madje kent? :D Die man is echt zooo tjill eh... Vraag je aan hem of die voor jou wilt zeggen tegen de leraar dat je even met hem over "problemen" aan het praten was doet hij het ook. :mrgreen:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Haha Mathje ken ik nog ja haha. "Waat nn gek" haha.

Ach ja, ik ben naar Club Cheetah ---> klik
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Haha Mathje ken ik nog ja haha. "Waat nn gek" haha.

Ach ja, ik ben naar Club Cheetah ---> klik
Whaha ja he?:P Echt een top gozer :D
Kan je zooo goed me lachen en praten whehe.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gesloten