Da's lastig...fritz derochebrune schreef:Probeer de combinatie CTRL+4+G+SHIFT+F2, dan zou het moeten lukkenCharly1975 schreef:Inmiddels level 5... het is daar wel een beetje lastig om het toestel te besturen.
Slowchat topic - deel 18
Re: Slowchat topic - deel 18
- fritz derochebrune
- Lid
Niet lastiger dan de key die ik opgaf invoeren en een spel aan de praat krijgenJentyyy schreef:
Da's lastig...
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
- fritz derochebrune
- Lid
Ochja, beter niets dan een crash eh
Wat is iedereen nog van plan dit weekend?
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Genieten van de laatste 2 dagen vakantie...fritz derochebrune schreef:Ochja, beter niets dan een crash eh
- fritz derochebrune
- Lid
Aah, je laat me er aan denken dat mijn lieve zusje nu ook haar laatste twee dagen vakantie heeft.... daarna krijg ik er!Jentyyy schreef:
Genieten van de laatste 2 dagen vakantie...
Maar je hebt gelijk: het einde van de vakantie is nooit leuk
- Westwall
- Lid
- Charly1975
- Lid
Dat nieuwe spel dat uitgekomen is en waarvoor ik de code nog niet had.Jentyyy schreef:Welk spel ben je eigenlijk aan het spelen?
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Hmmm vreemd...er zou toch echt iets moeten gebeuren. Probeer het anders een keer als de pc uit staat.Jentyyy schreef:Er gebeurde niets, dus wist ik dat het om te lachen was...
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Yep met die combi gaat het wel beter maar het nadeel is dan weer dat de vijand wat moeilijker te verslaan is.fritz derochebrune schreef:Probeer de combinatie CTRL+4+G+SHIFT+F2, dan zou het moeten lukkenCharly1975 schreef:Inmiddels level 5... het is daar wel een beetje lastig om het toestel te besturen.
Jij bent beide....fritz derochebrune schreef:Trouwens... ik dacht dat ik de lelijke was? Of ben ik dan toch de gekke?
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- fritz derochebrune
- Lid
Aah, gelukkig, ik dacht al dat ik was gedegradeerd.Charly1975 schreef: Jij bent beide....
ja, jammer genoeg wel... ik neem aan dat je de level 7 eindbaas al hebt verslagen? Probeer anders de aardappelmesjes eens, die zijn verrassend (en verassend) sterk tegen hem!Charly1975 schreef: Yep met die combi gaat het wel beter maar het nadeel is dan weer dat de vijand wat moeilijker te verslaan is.
EDIT: Oja vergeet niet dat je alleen de donkerzwarte aardappelmesjes moet gebruiken, de lichtzwarte doen het niet!
- Charly1975
- Lid
Level 7 ? Eindbaas ? Volgens mij heb je het niet over hetzelfde als ik. Ik zit nu in Level 9 Sub 2 Game 4.fritz derochebrune schreef: ja, jammer genoeg wel... ik neem aan dat je de level 7 eindbaas al hebt verslagen? Probeer anders de aardappelmesjes eens, die zijn verrassend (en verassend) sterk tegen hem!
EDIT: Oja vergeet niet dat je alleen de donkerzwarte aardappelmesjes moet gebruiken, de lichtzwarte doen het niet!
Tnx voor de tip van de aardappelmesjes...die kwam inderdaad goed van pas om het slot van Level 8 Sub 3 Game 19 te openen.
Een tip van mij dan als je in Level 8 Sub 2 Game 4 komt...daar moet je de Mossberg 590 zoeken en gebruiken. Je vind 'm onder de rechter doos aan de linkerkant van het middelste voertuig boven het onderste gedeelte van dat ding.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- fritz derochebrune
- Lid
Ochja, ik haal die level 7 eindbaas van dat ene spel en de Level 8 sub 3 Game 19 opening van dit spel altijd door elkaar!Charly1975 schreef:
Level 7 ? Eindbaas ? Volgens mij heb je het niet over hetzelfde als ik. Ik zit nu in Level 9 Sub 2 Game 4.
Tnx voor de tip van de aardappelmesjes...die kwam inderdaad goed van pas om het slot van Level 8 Sub 3 Game 19 te openen.
Een tip van mij dan als je in Level 8 Sub 2 Game 4 komt...daar moet je de Mossberg 590 zoeken en gebruiken. Je vind 'm onder de rechter doos aan de linkerkant van het middelste voertuig boven het onderste gedeelte van dat ding.
Bedankt voor de tip van de Mossberg 590! Komt goed van pas, maar ik vind toch nog altijd de Remington 870 in de kist die in de ruimte boven de linkertrap bij Level 8 Sub 2 Game 6 ligt beter. Wel jammer dat de rounds daarvan nog wel eens willen vastlopen, dat heeft de Mossberg niet.
- Charly1975
- Lid
Geeft niet, je bent niet de enige die dat doet en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er ook wel overeenkomsten in zie.fritz derochebrune schreef: Ochja, ik haal die level 7 eindbaas van dat ene spel en de Level 8 sub 3 Game 19 opening van dit spel altijd door elkaar!
Daarom gebruik ik ook liever de Mossberg. Nu schijnt het wel zo te zijn dat in de update van het spel het jammen een stuk minder is, maar ja dat haalt ook wel weer een beetje de spanning uit het spel.fritz derochebrune schreef:Bedankt voor de tip van de Mossberg 590! Komt goed van pas, maar ik vind toch nog altijd de Remington 870 in de kist die in de ruimte boven de linkertrap bij Level 8 Sub 2 Game 6 ligt beter. Wel jammer dat de rounds daarvan nog wel eens willen vastlopen, dat heeft de Mossberg niet.
Ben weer een game veder trouwens, je kunt je dan ff lekker uitleven met de .50, wel opletten op de rechterflank want daar heb je net geen bereik en daar willen ze dan toch net doorkomen. Is wel op te lossen door een paar boobytraps en een IED maar je moet wel snel zijn.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms