Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
''Tijdens de Blitzkrieg in Frankrijk opereerde de 7e pantserdivisie zo snel, dat deze de bijnaam Spookdivisie kreeg.
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
Moet ik een essay schrijven voor nederlands. --"
Ik weet niet over wat, en hoe en het moet 1 pagina minstens zijn.
Het moet ook tegen maandag af zijn, en morgen ben ik naar Ciney.
Dus ik heb ongeveer nog tot 4 uur om het af te maken.
Moet straks naar familie. Man man man
Grote ramp dus, dus als iemand nog kan helpen, met mij wat uit te leggen wat een essay is, bedankt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Ja ik kon er nog niet aan uit :p
Maar ik heb het gevonden. Wat rond de pot draaien en spreken over de technologie dankzij de oorlog en problemen.
Dan kom ik er wel , toch bedankt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Maar echt fijn weer gistere, vandaag en hopelijk morgen ! Voor diegene wat naar Ciney gaan have fun.
Voor die wat niet gaan, have fun met het weer. Alleen ik dus minder... Kan je een pak gaan aandoen waar leer in zit en stof omheen waar honden in kunnen bijten... En dan rond de 40 keer op en neer gaan rennen van een stuk van zeker 75 meter... Achja moet ook gebeuren maar kijk er wel naar uit heb er best zin in.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
irish guards schreef:Morgen Ciney, heb er zin in
En Silvano: veel plezier met die o'zo schattige hondjes
Komt goed. Kan ze wel aan haha.
Ben het nu wel gewend om de dag erna bont en blauw te zijn, maarja is wel weer iets wat niet elke jeugdige doet... Doe ik ook ens iets anders dan maar balletje paar meter verder op te trappen haha.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton