Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Dat is nog niet zo makkelijk x) in mijn info-blad stond op pagina 1 dat je een Nederlands woordenboek mag meenemen, en op pagina 2 stond dat het meenemen van boeken in welke vorm dan ook verboden is en dat er een woordenboek ligt x)

Nouja; morgen nederlands (viel weinig aan te leren helaas), en dan hebben we er al weer een gehad! Kijk wel uit naar 1 juni; alles gehad :D
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

en hopen dat je alles gehaald heb! ;)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Precies!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Dat halen komt wel goed...
Nederlands moet opzich ook goedkomen. Alleen beetje weten wat wat is en de samenvattingen daar heb ik al op zijn minst 8 punten al binnen. :P

In ieder geval succes iedereen morgen met examens !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door KNIL. »

omgitsme schreef:Dat halen komt wel goed...
Nederlands moet opzich ook goedkomen. Alleen beetje weten wat wat is en de samenvattingen daar heb ik al op zijn minst 8 punten al binnen. :P

In ieder geval succes iedereen morgen met examens !
Ik heb gecoordineerd proefwerkweek.
HEb weer niet goed geleerd voor een aantal dingen, :zapped:
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Net Nederlands gehad...leuk :cry: morgen M&O, dat wordt al helemaal een disaster x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:Net Nederlands gehad...leuk :cry: morgen M&O, dat wordt al helemaal een disaster x)
Hehe dadelijk in 1 uur Nederlands en dan morgen Kunst Algemeen... Nooit wat voor gedaan en altijd een 6 of hoger gekregen...
Maja wel even doorlezen en al en dan fijn op de computer maken.... woohooo.
Toevallig zit je niet op HAVO eh? :D Kan je me vast en zeker al wat antwoorden geven hahaha.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Nah...VWO, dus heb Nederlands op andere tijden... zal ook wel anders zijn denk ik zo sorry x)

kunst lijkt me ook wel chill op de computer! Heb het zelf helaas niet, schijnt wel niet zo moeilijk te zijn :roll:
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:Nah...VWO, dus heb Nederlands op andere tijden... zal ook wel anders zijn denk ik zo sorry x)

kunst lijkt me ook wel chill op de computer! Heb het zelf helaas niet, schijnt wel niet zo moeilijk te zijn :roll:
Oh haha ja dat verklaart veel. Zojuist Nederlands gehad. Ging wel goed alleen die samenvatting van vraag 19 over "De prijs van privacy" niet...
Sommige vragen waren echt zooo vreemd gesteld dat ik niet eens wist wat het moest betekenen..
Kunst is beetje chill.. Alleen super saai en vervelend. Krijg je dingen geleerd over mensen en kunstwerken waar je nog nooit van gehoord hebt en van iets wat je niet interesseert. En dan moet je dus in uhm wat 8 maanden tijd 2 boeken kennen om dan een examen te maken... :r
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

lol...nou daar gaan wij met Management en Organisatie overheen; 4 boeken in 8 maanden, zonder les te krijgen van de docent x) nouja; hij staat er wel, maar hij kan het niet (lesgeven), ookal is hij daar zelf niet zeker van x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:lol...nou daar gaan wij met Management en Organisatie overheen; 4 boeken in 8 maanden, zonder les te krijgen van de docent x) nouja; hij staat er wel, maar hij kan het niet (lesgeven), ookal is hij daar zelf niet zeker van x)
Haha ken het !
In ieder geval succes morgen met M&O hoor van veel vrienden dat het best een moeilijk/rot vak is?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Kugelblitz »

Succes met de examens, vorig jaar ook gehad op gymnasium niveau, met o.a. filosofie, Latijn en Duits...

Is allemaal wel goed te doen als je een voldoende staat, maak je niet te druk... Er is altijd voldoende tijd om rustig te lezen en na te denken en veelal worden lastige of verwarrende vragen later niet (of minder zwaar) meegeteld bij de beoordeling.

Sterkte! _/-\o_

Ps. Studeren is ook geen pretje, ook al zeggen ze van wel. Om je studie te halen moet je enorm veel doen en is 4 boeken in 8 maanden een lachertje... Eerder 8 boeken in 4 weken! :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

@omgitsme; ja is best wel een rot vak, allemaal veel hetzelfde (tenminste; zo lijkt het), maar dat is het dan toch niet...

@kugelblitz; het laatste boek (een hoofdstuk of 6) hebben we in de laatste twee weken nog moeten doorwerken x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:@omgitsme; ja is best wel een rot vak, allemaal veel hetzelfde (tenminste; zo lijkt het), maar dat is het dan toch niet...

@kugelblitz; het laatste boek (een hoofdstuk of 6) hebben we in de laatste twee weken nog moeten doorwerken x)
Dadelijk Kunst Algemeen... Ben benieuwd. Heb gistere nog het boek paar keer doorgenomen, samenvattingen doorgenomen wat we gekregen hebben.
En nu maar hopen dat ik onthou wat nog Bauhaus, Jugendstil en Art Noveau is en de rest van de begrippen. :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Haha mijn school is echt chill Omgitsme..

Praktijk, theorie, Nederlands en Wiskunde, voor de rest niks. :mrgreen:
Gesloten