Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
US army
Lid

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door US army »

omgitsme schreef:Mondelingen vind ik juist makelijker... Kan je een heel verhaal om heen gaan praten en dan toch uiteindelijk op het antwoord te komen. :p
Dat is wat ik ook hoor xD
en leerkrachten geven je soms ook een tip :)
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Ja, ze geven inderdaad nog hints, je krijgt per hint wel een puntje minder maar toch heb je nog punten dan :D
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Akko schreef:Ja, ze geven inderdaad nog hints, je krijgt per hint wel een puntje minder maar toch heb je nog punten dan :D
Hier anders niet... Hier helpen ze je een beetje en ze vinden het goed krijg je gewoon alle punten.. :P
Maar ach komt goed ! Nu lekker genieten van de vakantie, lekker wat post rondbrengen, weer genieten van vakantie, nog meer genieten van de vakantie en dan naar aantal beurzen hopelijk gaan. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Wij eerst nog examens en dan pas vakantie :(
pff, nog zeker een maand school kan je zeggen.
Ik bof wel met het laatste examen :D
mag als eerste gaan, en dat is al om 8 uur.
Maarja met de vorige examens ben ik altijd laatste xs
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
US army
Lid

Bericht door US army »

Akko schreef:Wij eerst nog examens en dan pas vakantie :(
pff, nog zeker een maand school kan je zeggen.
Ik bof wel met het laatste examen :D
mag als eerste gaan, en dat is al om 8 uur.
Maarja met de vorige examens ben ik altijd laatste xs
Ja en ik wil nu al vakantie xD

Maar dan kan je 's morgens nog eens alles na kijken e :) geeft voordelen, maar ook nadelen
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Akko
Lid

Bericht door Akko »

Ja voila, alles heeft zijn voor en nadelen :p
Heb al zenuwen voor examen.
Nog nooit gehad, maar nuwel, gewoon 5 vragen en deze staan op 100 komaan :o
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Akko schreef:Ja voila, alles heeft zijn voor en nadelen :p
Heb al zenuwen voor examen.
Nog nooit gehad, maar nuwel, gewoon 5 vragen en deze staan op 100 komaan :o
Eerste keer heb je inderdaad zenuwen had ik ook 2 jaar terug... Dit jaar viel het reuze mee alleen het eerste examen van dit jaar, daarna niet meer.
Had het geluk meeste was in de middag dus kon ik goed uitgerust naar school gaan en van te voren nog eens alles goed doorlezen, heeft alleen maar voordelen in mijn ogen.
's Morgens was irritant in mijn ogen, vroeg opstaan wou je nog wat doorlezen voordat je ging en als je niet sliep 's nachts kon je niet meer even blijven liggen..
Achja het is voorbij, 17 juni de uitslag... Hoop op goed resultaat... In ieder geval met Duits en Engels ben ik al geslaagd en misschien Geschiedenis ook. Maar heb zo mijn twijfels over Kunst Algemeen, Nederlands en Maatschappijwetenschappen...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Ik hoop voor jou dat je er door bent ;)
En ja nu dat je dat zegt, het is inderdaad wel ambetant, het vroeger opstaan voor het herlezen.
Maarja,
de laatste dag, heb ik vroeger vakantie :D dus positief bezien.
irish guards
Lid

Bericht door irish guards »

Over een paar weken is het al zomervakantie :D
Lijkt wel sneller te gaan dan op de basischool :roll: ( het schooljaar )
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

dan pas zomervakantie? ben er gister al aan begonnen :P
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

Even hoor trouwens; haat aan postbus 51, rijksoverheid, met hun debiele filmpje over veiligheid op Marktplaats :(
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:Even hoor trouwens; haat aan postbus 51, rijksoverheid, met hun debiele filmpje over veiligheid op Marktplaats :(
Ja nu al 5 of 6 keer gezien best irritant... Maarja kan het enerzijds wel begrijpen!

Booahh wat is dat heerlijk zomervakantie, alleen het jammere is je moet telkens iets verzinnen om te doen om niet te gaan vervelen... :bonk:
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Vanavond eindexamen feest van school...
Echt te grappig je mag vanaf 21.00 uur komen en duurt tot jaaa je raad het al... 01.00 uur... Ben je net daar... kan je weer gaan. :P :bonk:
Laatst gewijzigd door S1991 op 03 jun 2010, 03:12, 2 keer totaal gewijzigd.
US army
Lid

Bericht door US army »

maai ik heb daar net via youtube eventjes het nieuwe album van Sabaton beluisterd (Coat of Arms)

En ik ben tot de conclusie gekomen dat het ECHT BANGELIJK is!!!

Voor de Duits verzamelaars :p :http://www.youtube.com/watch?v=Z-CvPkDo ... re=related -> Sabaton - Wehrmacht
Voor Amerikaanse verzamelaars :p :http://www.youtube.com/watch?v=Y1qkjzxPOkA -> Sabaton - Screaming Eagles

veel luister plezier!

S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

omgitsme schreef:Vanavond eindexamen feest van school...
Echt te grappig je mag vanaf 21.00 uur komen en duurt tot jaaa je raad het al... 01.00 uur... Ben je net daar... kan je weer gaan. :P :bonk:
Net terug,,, was echt super tjilluhhhhh :D echt tjill 2night :D
en dan ga je met de hele vrienden meut naar school om daar met z'n alle tegen de school aan te pissen xD :+
Mjah was echt tjill alleen jmmr dt het zo kort duurde :(
Gesloten