Dat is wat ik ook hoor xDomgitsme schreef:Mondelingen vind ik juist makelijker... Kan je een heel verhaal om heen gaan praten en dan toch uiteindelijk op het antwoord te komen. :p
en leerkrachten geven je soms ook een tip
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Dat is wat ik ook hoor xDomgitsme schreef:Mondelingen vind ik juist makelijker... Kan je een heel verhaal om heen gaan praten en dan toch uiteindelijk op het antwoord te komen. :p
Hier anders niet... Hier helpen ze je een beetje en ze vinden het goed krijg je gewoon alle punten..Akko schreef:Ja, ze geven inderdaad nog hints, je krijgt per hint wel een puntje minder maar toch heb je nog punten dan
Ja en ik wil nu al vakantie xDAkko schreef:Wij eerst nog examens en dan pas vakantie
pff, nog zeker een maand school kan je zeggen.
Ik bof wel met het laatste examen
mag als eerste gaan, en dat is al om 8 uur.
Maarja met de vorige examens ben ik altijd laatste xs
Eerste keer heb je inderdaad zenuwen had ik ook 2 jaar terug... Dit jaar viel het reuze mee alleen het eerste examen van dit jaar, daarna niet meer.Akko schreef:Ja voila, alles heeft zijn voor en nadelen :p
Heb al zenuwen voor examen.
Nog nooit gehad, maar nuwel, gewoon 5 vragen en deze staan op 100 komaan
Ja nu al 5 of 6 keer gezien best irritant... Maarja kan het enerzijds wel begrijpen!Jan Klaassen schreef:Even hoor trouwens; haat aan postbus 51, rijksoverheid, met hun debiele filmpje over veiligheid op Marktplaats
Net terug,,, was echt super tjilluhhhhhomgitsme schreef:Vanavond eindexamen feest van school...
Echt te grappig je mag vanaf 21.00 uur komen en duurt tot jaaa je raad het al... 01.00 uur... Ben je net daar... kan je weer gaan.![]()