Slowchat topic - deel 18
- Akko
- Lid
Re: Slowchat topic - deel 18
Ja dat vind ik ook :p, als ze weten dat je supportert is het toch goed genoeg?
Belgie zal het ook nooit halen met de kwaliteit dat wij op het veld staan maar toch ...
Belgie zal het ook nooit halen met de kwaliteit dat wij op het veld staan maar toch ...
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- LordChaos
- Lid
Wat zijn die toeters kl*te-irritant!
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Snap er het nut ook niet van in.Akko schreef:Waarom zijn nederlanders zohard voor voetbal? x)
Alle oranje dingen kopen, ik zie het nut er niet van ...

Maar een eigen goal.. Oh my god, hoe hard is dat? Ook nog met geluk ook..
Verwacht dat ze misschien net tot dat 1/4e finales komen

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Stefan
- Lid
Ik vind het voetbal leuk om te kijken, maar ga niet extra oranje aandoen enzo. Ook dat sommige scholen leerlingen verplichten voetbal te kijken, wat een onzin.
- Westwall
- Lid
Bij ons hadden ze ook schermen in de aula gehangen zodat de leerlingen voetbal konden kijken...Stefan schreef:Ik vind het voetbal leuk om te kijken, maar ga niet extra oranje aandoen enzo. Ook dat sommige scholen leerlingen verplichten voetbal te kijken, wat een onzin.
Ben zelf welliswaar gauw afgetaaid om thuis de wedstrijd te kijken

- KNIL.
- Lid
Bij ons op school (ik zit in de klas bij Irish Guards.) moest je om de lessen op te vullen ook op school het wk kijken.
Maar onze klas had de vorige week aangevraagt of de lessen op de desbetreffende dag verzet konden worden zodat we de wedstrijd thuis konden volgen.
En dat hebben we dus gedaan.
Maar onze klas had de vorige week aangevraagt of de lessen op de desbetreffende dag verzet konden worden zodat we de wedstrijd thuis konden volgen.
En dat hebben we dus gedaan.

- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Beste Wo2 liefhebbers. Vergeet niet dat de Douglas C-47 Skytrain een bommenwerpers is heh! 

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Robin V
- Lid
Jullie gouden kwartet speelde anders maar zwaar slecht en bovendien ontsnapten de Jong en (ik denk) Van der Wiel nog aan rode kaartjes. Ik was wel onder de indruk van de invalbeurt van Elia.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- irish guards
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
Gefeliciteerd! Vandaag hebben volgens mij alle VMBO'ers de uitslag gehad...iemand hier al geslaag?
Ikzelf hoor het morgen al x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Idd VMBO vndaag... Niet eerlijk whehe. Wacht nu gespannen af op morgen !Jan Klaassen schreef:Gefeliciteerd! Vandaag hebben volgens mij alle VMBO'ers de uitslag gehad...iemand hier al geslaag?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Charly1975
- Lid
sniper snoop schreef:Beste Wo2 liefhebbers. Vergeet niet dat de Douglas C-47 Skytrain een bommenwerpers is heh!

Laatst gewijzigd door Charly1975 op 16 jun 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Grappig toen ik met m'n vorig berichtje op voorbeeld klikte kreeg ik als voorbeeld het berichtje van omgitsme te zien...
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Haha FAIL?Charly1975 schreef:Grappig toen ik met m'n vorig berichtje op voorbeeld klikte kreeg ik als voorbeeld het berichtje van omgitsme te zien...
In ieder geval ben benieuwd morgen, en dan hopelijk een leuk en zonnig weekend.
- Stefan
- Lid