Met als thema: New kid`s on the block, dus alvast wat blikken polen bier gekocht

Na deze alleen nog maar organiseren

Er zat geen rooie bij, wel iemand die zijn kracht niet kendeJonkerman schreef:Let op voor die rooie! Hij is helemaal gek!
Die serie is gewoon te droog... En daardoor wordt het weer grappig hehezjopske schreef:Er zat geen rooie bij, wel iemand die zijn kracht niet kendeJonkerman schreef:Let op voor die rooie! Hij is helemaal gek!
Zeker grappig,omgitsme schreef:Die serie is gewoon te droog... En daardoor wordt het weer grappig hehe
Zo, zo. Ketchup maken op school.. Wat mag dat dan voor opleiding zijn?zjopske schreef:Moest voor school tomatenketchup maken... (heerlijk die opleiding)
Ooit bruine ketchup gezien? Ik nu wel maar wel lekker!
Voedingsmiddelentechnologie (als ik het goed spel)Westwall schreef:Zo, zo. Ketchup maken op school.. Wat mag dat dan voor opleiding zijn?
Laat me raden: dyslexie ?wo2maneke schreef:ik ben ook in de kma breda geweest vroeger was de kma bezet door de
greenpolizei mijn oom is bij de kma nu luitennadkodenel
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, bij google chrome heeft hij er ook een automatische controle op zittenCharly1975 schreef: Laat me raden: dyslexie ?
Geeft niets hebben tegenwoordig meer mensen last van.