Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
toe. Natuurlijk een beetje extra voor de deelnemers en team van 't forum . Of je nu feestdagen hebt of iets anders.....of misschien helemaal niets, bij deze wel dan een "kerstgedachte" (hoewel ik vind dat je niet alleen met kerst een "kerstgedachte" moet hebben):
Ik spreek de wens uit dat "wij" als mensheid elkander met meer wederzijds begrip en respect zouden kunnen bejegenen. Ik hoop dat dit forum er een klein steentje aan bij kan dragen.
Ook vanuit Dronten wens ik alle (toekomstige) deelnemers en werknemers van dit forum een heel gelukkig kerstfeest en een fantastisch nieuw jaar!!!!! Ga vooral zo door met deze site en dit forum, ook tot ver na 2003!!
Sjoerd
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Yo ! De beste wensen People!
Enne...geluk, liefde en balans in het nieuwe jaar.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
toe. Natuurlijk een beetje extra voor de deelnemers en team van 't forum . Of je nu feestdagen hebt of iets anders.....of misschien helemaal niets, bij deze wel dan een "kerstgedachte" (hoewel ik vind dat je niet alleen met kerst een "kerstgedachte" moet hebben):
Ik spreek de wens uit dat "wij" als mensheid elkander met meer wederzijds begrip en respect zouden kunnen bejegenen. Ik hoop dat dit forum er een klein steentje aan bij kan dragen.
En alle mafkezen van het forum dan?
Nou?
Hier heb ik nou echt helemaal geen begrip voor hoor!
Respectloos word ik ervan!
Nee hoor; het beste aan iedereen!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/