Poll: Mexicaanse griep
- fritz derochebrune
- Lid
Poll: Mexicaanse griep
Het verwonderd me dat er nog geen topic is aangemaakt, dus doe ik 't maar. Ben je bang dat je de Mexicaanse griep krijgt, nu schijnbaar veel mensen het krijgen? Persoonlijk vind ik dat er veel te veel aandacht voor de Mexicaanse griep is, mij boeit het niks of ik ze nu krijg of niet. Zoals "Stonewall" Jackson al zei: "Het is niet aan mij te weten wanneer ik sterf, dat is iets voor de Voorzienigheid."
Laatst gewijzigd door fritz derochebrune op 06 nov 2009, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
- zjopske
- Lid
- Contacteer:
Re: Mexicaanse griep
Net zo`n commercieel gedoe als sinterklaas?
Wat een onzin, jaarlijks gaan een x aantal mensen dood aan de gewone griep.
Als er een variant komt van de gewone griep van vallen er 0 doden
Wat een onzin, jaarlijks gaan een x aantal mensen dood aan de gewone griep.
Als er een variant komt van de gewone griep van vallen er 0 doden
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
- Stefan
- Lid
-
- Lid
Re: Poll: Mexicaanse griep
Ik vind het niet zo heel erg: bij drie mexicaanse griepers op school is iedereen vrij!
- Martijn95
- Lid
Ben er zelf niet bang voor. vindt dat ze overdrijven. ben btw wel bereid voor de dood maar dat zal niet gebeuren!
- zjopske
- Lid
- Contacteer:
De eersteCOD schreef:Ben er zelf niet bang voor. vindt dat ze overdrijven. ben btw wel bereid voor de dood maar dat zal niet gebeuren!
Ga maar gouw de prik tegen de griep halen
Was op het 8 uur journaal, de mensen worden steeds banger.
Maar krijgen mij niet, ik moet ook meehelpen om de crisis (wat is dat ) voorbij te komen
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Ze mogen ook wel eens bij ons langskomen.. Heb wel zin in wat extra vakantiedavid879 schreef:Ik vind het niet zo heel erg: bij drie mexicaanse griepers op school is iedereen vrij!
-
- Lid
- Contacteer:
Wel, ik denk dat ik ze heb, de mexicaanse griep.
Ik heb voortdurend een droge keel.
Ik hoest steeds als ik een sigaret rook,
Ik heb geen goesting om gaan te werken,
Ik bedrijf maar 1X per week de liefde,
Ik ben 63 jaar,
Oh God, ga ik nu sterven.
Ik heb voortdurend een droge keel.
Ik hoest steeds als ik een sigaret rook,
Ik heb geen goesting om gaan te werken,
Ik bedrijf maar 1X per week de liefde,
Ik ben 63 jaar,
Oh God, ga ik nu sterven.
-
- Lid
nou... ondanks dat het zo opgeblazen, maar spotten? nee liever niet...
het is dat de zoon van mijn stage begeleider het heeft... misschien draagt mijn begeleider het wel met zich mee.
maar bang? nee dat niet... alhoewel het wel erg dicht bij komt..
het is dat de zoon van mijn stage begeleider het heeft... misschien draagt mijn begeleider het wel met zich mee.
maar bang? nee dat niet... alhoewel het wel erg dicht bij komt..
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
The Pacific, Hell was just an ocean away
The Pacific, Hell was just an ocean away
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat ze het een beetje te dramatiseren. Oke het is een griep en heeft al een aantal doden ter gevolg. Ik leef wel mee met de slachtoffers, maar om er zo'n drama over te maken?
Nee bedankt, ik laat het wel naar me toe komen en als ik het krijg nja pech gehad. Iedereen kan het krijgen, kan je niks aan doen.
Maar het wordt te erg gedramatiseerd waardoor de burgers/mensen nog banger worden dan dat ze al zijn. En als er een gewone griepuitbraak uitbreekt en er sterven mensen wordt het niet gedramatiseerd of het komt niet op het nieuws.
Beetje scheef niet?
Nee bedankt, ik laat het wel naar me toe komen en als ik het krijg nja pech gehad. Iedereen kan het krijgen, kan je niks aan doen.
Maar het wordt te erg gedramatiseerd waardoor de burgers/mensen nog banger worden dan dat ze al zijn. En als er een gewone griepuitbraak uitbreekt en er sterven mensen wordt het niet gedramatiseerd of het komt niet op het nieuws.
Beetje scheef niet?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Charly1975
- Lid
Ben er niet bang voor aangezien er bij een 'normale' griep meer doden 'vallen' Daarbij: als je een zebrapad oversteekt kun je ook komen te overlijden...sterker nog er sterven volgens mij meer mensen in het verkeer dan aan een griep....moeten we dan niet beter bang zijn voor het verkeer ?
Daarbij hebben de makers van Tamiflu al 3x geroepen dat de epidemie er aan kwam en tot 2x toe hebben ze de datum waarop ze dachten dat de ware epedemie kwam moeten verschuiven. Maar ze liepen wel lekker binnen......
Daarbij hebben de makers van Tamiflu al 3x geroepen dat de epidemie er aan kwam en tot 2x toe hebben ze de datum waarop ze dachten dat de ware epedemie kwam moeten verschuiven. Maar ze liepen wel lekker binnen......
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Jan Klaassen
- Lid
Het word volgens mij zwaar overschat en overdreven.
Het is net als met Mond-en-klauw-zeer, de vogelgriep, en al die andere ziekten de afgelopen jaren...
Het is net als met Mond-en-klauw-zeer, de vogelgriep, en al die andere ziekten de afgelopen jaren...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Charly1975
- Lid
Vreemd is wel dat er 2 mensen zijn die zich wel zorgen maken maar niet reageren. Van mij mag je bang zijn...iedereen heeft z'n persoonlijke redenen daarvoor en ik zal niemand daarop uitlachen of voor gek verklaren, een reactie van een 'ja-stemmer' is dus ook gewenst lijkt me.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
-
- Lid
Als de stijging qua slachtoffers doorzet zoals het de afgelopen 2 weken deed, dan hebben we vanaf januari 50 doden per dag, vanaf maart 250 doden en dan volgend jaar november 50.000 per dag. Jullie maken jezelf zeker nog steeds niet druk? (Overigens heb ik nog niet gestemd in dit topic...)