Betalingen US
- Akko
- Lid
Betalingen US
Hoe moet je betalingen naar de US?
Want wij zitten met euro en zij dollar?
Kan je dat met de bank doen of niet?
Hopelijk kunnen jullie mij meer informatie geven..
Grtz N.
Want wij zitten met euro en zij dollar?
Kan je dat met de bank doen of niet?
Hopelijk kunnen jullie mij meer informatie geven..
Grtz N.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Re: Betalingen US
PayPal. Eenvoudige manier om naar de US te betalen.
http://www.paypal.com volg de instructies en klaar.
Grt

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 11 keer
Duurt wel een paar dagen (week) voordat je je account kunt gebruiken volgens mij... Heb het ook ooit aangevraagt, maar vind het toch maar een klote service, vooral met die fees!omgitsme schreef:PayPal. Eenvoudige manier om naar de US te betalen.
Grt
Groeten, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

- Akko
- Lid
Is er nog buiten Paypal een methode voor te betalen?
Want ben namelijk nog geen 18 en van mijn ma gaat het niet mogen?
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 11 keer
Als het goed is kan het toch ook gewoon met internetbankieren, via SWIFT etc.? Bij ING kun je in ieder geval ook dollars kiezen bij een buitenland overschrijving...Akko schreef:Is er nog buiten Paypal een methode voor te betalen?
Groeten, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

- Akko
- Lid
Meen je?
Dat wist ik niet, dat moet ik eens gaan zien.
Bedankt KugelBlitz.
Dat wist ik niet, dat moet ik eens gaan zien.
Bedankt KugelBlitz.
- christiaan1989
- Lid
Dat werkt met die iban en bic nummers. Succes
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
- Robin V
- Lid
Voor zo'n overschrijving lopen de kosten wel vrij hoog op, reken op iets van een 10 euro (of is dit ondertussen reeds veranderd?). Ik zou toch aanraden om Paypal aan te maken op naam van je ouders. Ik stond er vroeger heer sceptisch tegenover, maar gebruik het nu al 4-5 jaar en de service is er enkel beter op geworden!
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- mtdr
- Lid
Je kunt het geld natuurlijk ook contant opsturen, ik heb dit al bij talloze bidprentjes etc. gedaan... Het gaat best snel, als je mazzel hebt heb je het item binnen 8 dagen thuis liggen(waren wel items die gewoon in de envelop gingen) Ook heb ik nog geen verkoper daar meegemaakt die er bezwaar tegen maakt als je euro's opstuurt! Helaas dat ze vrijwel nooit BIC/IBAN accepteren omdat het voor hun extra geld kost.
Verzamel D-Day Soldbucher.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Hier kan ik ook alleen maar voor garant staan ! Gebruik nu ook al aantal jaren PayPal en vind het echt super werken !Robin V schreef:Voor zo'n overschrijving lopen de kosten wel vrij hoog op, reken op iets van een 10 euro (of is dit ondertussen reeds veranderd?). Ik zou toch aanraden om Paypal aan te maken op naam van je ouders. Ik stond er vroeger heer sceptisch tegenover, maar gebruik het nu al 4-5 jaar en de service is er enkel beter op geworden!
Gewoon vragen of je ouders eentje willen aanmaken, heb ik ook gedaan nu heb ik de bankrekening veranderd naar mijn eigen dus hoeft het niet meer via mijn ouders te gaan.
Kun je doen ja. Maar persoonlijk zou ik het niet doen. Vind het veelste riskant, je hebt van die gasten wat dan zeggen ja het is nooit aangekomen terwijl ze het wel hebben. Dus dag dag met je geld.. En je kunt het geld ook niet terug claimen wat wel gaat met PayPal. En PayPal rekent alleen fees als je iets verkoopt meen ik en dat is iets van 4% en natuurlijk beetje voor hun eigen winst anders kan het bedrijf niet draaien. Vind het in ieder geval een top service !mtdr schreef:Je kunt het geld natuurlijk ook contant opsturen, ik heb dit al bij talloze bidprentjes etc. gedaan... Het gaat best snel, als je mazzel hebt heb je het item binnen 8 dagen thuis liggen(waren wel items die gewoon in de envelop gingen) Ook heb ik nog geen verkoper daar meegemaakt die er bezwaar tegen maakt als je euro's opstuurt! Helaas dat ze vrijwel nooit BIC/IBAN accepteren omdat het voor hun extra geld kost.
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Akko
- Lid
Ok , bedankt voor al jullie meningen.
Ik ga maar paypayl account aanmaken voor de veiligheid.
Het gaat niet zo fijn zijn dat het geld ineens "weg" of "niet aangekomen" is.
Grtz N;
Ik ga maar paypayl account aanmaken voor de veiligheid.
Het gaat niet zo fijn zijn dat het geld ineens "weg" of "niet aangekomen" is.
Grtz N;
- US army
- Lid
Van dat cash in per mail.
Als je nu dat zo beveiligd doet, is die kans er dan nog?
maar ik wil ook graag iets kopen van ginder. En een verkoper zei dat hij geen Paypal gebruikte en me Western Union of een andere wire service ding aanrade, heeft iemand een idee hoe dit werkt?
maar ik wil ook graag iets kopen van ginder. En een verkoper zei dat hij geen Paypal gebruikte en me Western Union of een andere wire service ding aanrade, heeft iemand een idee hoe dit werkt?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Western Union ken ik wel, maar geen persoonlijke ervaring ermee ! Persoonlijk zou ik echt voor Paypal kiezen. Ook al stuur je een brief bijv. aangetekend op kans is nog steeds groot dat je het geld niet meer ziet en het gekochte item ook niet.US army schreef:Van dat cash in per mail.
Dus ik ga voor PayPal !
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Western Union is ENKEL VEILIG om geld te sturen naar mensen die je persoonlijk kent!!!!!
Doe het niet voor aankopen bij personen die je enkel kent van het internet...
Ik heb het één keer gebruikt en was bijna 1000 Euro kwijt!!!! Geen item, geen geld!!! Alles weg!
Doe het niet voor aankopen bij personen die je enkel kent van het internet...
Ik heb het één keer gebruikt en was bijna 1000 Euro kwijt!!!! Geen item, geen geld!!! Alles weg!
29th Let's Go!!!!!
- US army
- Lid
Bij die brief, ik heb net te horen gekregen dat je dan best zo "a signature guarantee" heb niet echt een idee wat het is, denk zo afleverings bewijs...omgitsme schreef:Western Union ken ik wel, maar geen persoonlijke ervaring ermee ! Persoonlijk zou ik echt voor Paypal kiezen. Ook al stuur je een brief bijv. aangetekend op kans is nog steeds groot dat je het geld niet meer ziet en het gekochte item ook niet.US army schreef:Van dat cash in per mail.
Dus ik ga voor PayPal !
"Nuts!" - General MacAuliffe