Anyway; is wel vreemd om te zien dat, hoewel veel mensen stemden op 'conservatief' in de andere poll, er hier toch een duidelijk progressieve 'nee' uit voortkomt...

Dat bedoel ik dus met het apenland België. Ook hier ging de donatie voor de koning omhoog. Trouwens prins Harry die gaat vechten in Afghanistan... Het is gevaarlijker voor de mensen rondom hem als voor hem zelf. Er zijn zelfs geruchten dat de eenheden die hij leidde geen gewone soldaten waren, maar dat die eenheden vervangen waren door SAS leden.Jan Klaassen schreef:Moet gezegd worden: niet alle koningshuizen zijn compleet verkeerd.
Uit Engeland bijvoorbeeld; prins Harry die naar Irak wilde om te vechten. Dat zie ik Willem-Alexander in zijn mooie militaire pakje nog niet doen.
Spanje dan; de lonen van het koningshuis zijn bevroren, waar ze hier in Nederland nog steeds hun 'beloofde' loonsverhoging kregen.
Ik meende ook dat op Prinsjesdag de troonrede werd voorgelezen en niet op koninginne dag. Zie van koninginne dag ook het nut niet in...HMS Renown schreef:Is de troonrede dan op Koninginnedag? Is dat niet op Prinsjesdag?
Hoe kun je nou zoiets zeggen!? Ik moet zeggen, en als ik de reacties van inwoners van Nederland bekijk zijn wij allen geschokt over dit drama. Als je de gezichtsuitdrukkingen van de Koninklijke familie ziet, tijdens het drama dan moet je toch beter weten, zij hebben ook ogen en zien dus ook wat er plaatsvond!omgitsme schreef:Om terug te komen op het drama van koninginnedag, die waren gelijk geschokt en al terwijl ze nog niet eens alles goed gezien hebben. Dan voor tv gaan ze zeggen dat de 'familie' zeer geschokt was van het gebeuren, terwijl ze niet veel gezien hadden.Westwall schreef:Ik ben het met Charly eens. Het koningshuis hoort gewoon bij Nederland, het is een deel van onze cultuur.
Ik ben dus voor het Koninklijk Huis!Charly1975 schreef:Om een aantal redenen. Ten eerste hoort het gewoon bij Nederland naar mijn bescheiden mening. En ten tweede, om toch maar weer over geld te praten, ze leveren Nederland zoveel op (zie hiervoor de eerdere berichten)..dat zie ik een gekozen president niet doen. Die zal toch alleen maar bezig zijn om ervoor te zorgen dat ie toch de volgende keer weer gekozen wordt. Het enige tegen dat ik iedere keer lees zijn de kosten...een ander pluspunt van een president hoor ik ook niet. En o, wat is het koningshuis fout....vraag het ook nog even aan de slachtoffers in Enschede, Bijlmer enzo voort enzovoort....dan komt Beatrix ook...en als MENS !! Ik zie in het buitenland helaas nooit geëmotioneerde presidenten.