Waar luister je nu naar?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

LKP schreef:
Brianlinden@leiden schreef:
Tim schreef: "My style is Hardstyle" ? :roll:
:D nee hardcore :P :cheer:


8) Godzijdank er zijn nog mensen die Pavo met hardcore vergelijken Afbeelding Afbeelding



Hardstyle... Afbeelding Afbeelding

Ik luister overigens op het moment naar linkin Park - From the inside en nobody is listening.
wat ik bedoelde was dat ik graag naar hardcore luister ipv. hardstyle
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Dat begrijp ik, dus als je Pavo hoort leg je de link met hardcore, niet mer hardstyle. En dat is superrrr! :D

maja ach, verder kan ik er niet warm of koud van worden hoor. Vond het gewoon grappig om te zien.
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik noem het hard trance.
Hardcore is meer iets als die cd's van Master of Hardcore met artiesten als DJ Paul met Hardcore state of Mind en Ophidian met Butterfly Vip.

Heb trouwens nu Hard Trance aan staan. De mix cd van Dana.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Pavo is toch ook een oude hardcore Dj? Volgens mij is datgene wat hij en Dana draaien hardstyle en geen hard-trance. Daar zit nog wel een verschil in namelijk. Hard-Trance is meer de Duitse sound, zoals Cosmic gate, Dj Dean en Kai Tracid ofzo.

Zelf ben ik nu nummers van het Klein Orkest aan het beluisteren, op advies van Gijs... En echte kwats cd's van WC experience!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

WC experience! Die zijn cool.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Willem ter Haar schreef:WC experience! Die zijn cool.
Jaaaaa! :D
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Martijn schreef:Pavo is toch ook een oude hardcore Dj? Volgens mij is datgene wat hij en Dana draaien hardstyle en geen hard-trance. Daar zit nog wel een verschil in namelijk. Hard-Trance is meer de Duitse sound, zoals Cosmic gate, Dj Dean en Kai Tracid ofzo.

Zelf ben ik nu nummers van het Klein Orkest aan het beluisteren, op advies van Gijs... En echte kwats cd's van WC experience!
Pavo is idd een oude hardcore DJ. Hij draait nu hardstyle/hardtrance, hoe je het ook wil noemen.

Hardcore state of mind van DJ Paul is nieuwe hardcore om het zo maar even te noemen. Maar hardcore is niet meer wat het geweest is. Vroeger was het geweldig, maar na de dip vind ik er niet veel meer aan. Het echte hardcore/gabber gevoel is niet meer aanwezig, voor mij niet iig.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik moet bekennen dat ik vroeger, zo tussen 15-16 jaar was, ook regelmatig naar hardcore luisterde. Ik kon er best naar luisteren, vooral als je zin had in iets stevigs, op het einde van een feest bijvoorbeeld. Inderdaad de hardcore is heel anders nu, vooral keihard beuken dus! Ik vind het echt HELEMAAL niets meer met melodie te maken hebben, jammer dus.

Ik houd van veel muzieksoorten en qua trance pas ik het beste in de hardtrance - trance gebied. Hardstyle is voor mij te hard, langer dan een half uur houd ik meestal niet uit als ik er naar luister. Al vind ik Pavo in zijn genre een hele goede dj!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Dat heb ik ook. Ik heb heel veel muziekstijlen die ik leuk vind, uitlopend van Trance tot R&B en van Klassiek tot Hip Hop. Ligt er maar net aan hoe mijn pet staat.

Hardcore luister ik nog steeds, vooral als ik boos ben oid, daar word ik namelijk weer rustig van (terwijl mijn buurvrouw na vijf minuten hardcore hartkloppingen krijgt :D )

Maar het liefst luister ik nu naar trance/R&B/(hard)rock met Rammstein in het bijzonder.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Zijn er nog mensen die naar echte muziek luisteren :) ?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik vind H- core dan wel leuk maar ook rock en jaren 60 muziek
Starting up again
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik vind alle muziek wel leuk,behalve rap(dat kan iedereen doen,wat zinnen opzeggen) en hip-hop.Maar ieder zijn eigen smaak.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja ik heb hekel aan die Hip Hop negers met de hele lijf overlade met goud en die alleen maar zingen over Bitches drugs en hoe slecht ze het hebben gehad
Starting up again
Gebruikersavatar
Zwikbeer1
Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 mar 2004, 12:44
Locatie: Tongeren, België

Bericht door Zwikbeer1 »

Niets, helemaal niets, ik hoor net het zachte gezoem van mijn Pc maar verder helemaal niets.
Stilte is ook fijn om naar te luisteren, het is alleen steeds moeilijker om stilte te vinden.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Right now?

Mathilde Santing - Beautifull people

Maar goed, elke 3 tot 5 minuten komt er weer iets anders voorbij. Nogal een hoop muziek hier.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten