Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:
maar in vmbo heb je ook weer niveau's alleen Thereoretische leerweg en nog 1 kan je de hoogste niveau doen van 4 of 3 jarige opleidingen dat kan met Kaderberoeps vmbo niet
Hoe kan ik dan in niveau 4 stromen terwijl ik Vmbo kaderbroepsgericht doe.
Sjoerd schreef:Mavo in één keer gehaald met alles op D niveau, Havo tweede Fase (profiel economie en maatschappij met Natuurkunde1 in het vrije deel) in één keer gehaald, toen één jaar gewerkt, en nu zit ik op het HBO, volgend jaar politieschool.
Best aardig vlot. Politieschool
Als er meer agenten komen dan moeten er ook meer criminelen komen anders zitten ze straks zonder werk
Sjoerd schreef:Mavo in één keer gehaald met alles op D niveau, Havo tweede Fase (profiel economie en maatschappij met Natuurkunde1 in het vrije deel) in één keer gehaald, toen één jaar gewerkt, en nu zit ik op het HBO, volgend jaar politieschool.
Best aardig vlot. Politieschool
Als er meer agenten komen dan moeten er ook meer criminelen komen anders zitten ze straks zonder werk
zonder werk, lol. Die agenten hebben anders eerst nog heel wat 'achterstallig onderhoud' te plegen, voordat ze niks meer te doen hebben
Je kunt ook tot de universiteit toegelaten worden ( in Nederland, hoe het in België zit weet ik niet... ) zonder VWO! Via een toelatingsexamen kan iedereen ouder dan 21 jaar toegelaten worden. Officiëel heet het toelatingsexamen voor de universiteit Colloquium Doctum en is het behoorlijk pittig! Er wordt door een commissie getoetst aan de hand van je diploma's of je deel mag nemen aan het Colloquium Doctum en in welke vakken je het examen moet afleggen. In het geval van geschiedenis zijn dit de talen en eventueel het vak geschiedenis omdat geschiedenis een onderdeel is van een letterenfaculteit. Ikzelf heb het Colloquium Doctum gedaan ( staat gelijk aan het VWO of HBO Propadeuse ) en heb het denk ik wel gehaald, de officiële uitslag volgt nog. Maar nogmaals: het is stevig in de boeken!! Maar voor een stel geschiedenisfreaks moet dat geen probleem zijn!!