De grootte van je verzameling
- fritz derochebrune
- Lid
De grootte van je verzameling
Hey iedereen
Ik wil eens zien hoe fanatiek de verzamelaars hier zijn, daarom deze poll. Het gaat in feite over de verhouding verzameling/kamer: hoe veel plaats neemt je verzameling in beslag?
Ik zal maar beginnen: mijn verzameling is nog bescheiden, dus kamer pwnd verzameling bij mij...
Ik wil eens zien hoe fanatiek de verzamelaars hier zijn, daarom deze poll. Het gaat in feite over de verhouding verzameling/kamer: hoe veel plaats neemt je verzameling in beslag?
Ik zal maar beginnen: mijn verzameling is nog bescheiden, dus kamer pwnd verzameling bij mij...
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
- Akko
- Lid
Re: De grootte van je verzameling
Ja mijn verzamelen materiaal staat niet op mijn kamer, want mijn kamer is veel te klein daarvoor :p
verzameling groter dan kamer
verzameling groter dan kamer
Laatst gewijzigd door Akko op 12 apr 2010, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- Jan Klaassen
- Lid
x) geinig ... bij mij is het (helaas ) nog altijd gelijk...ongeveer
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Helaas hier omgekeerd haha. De verzameling neemt meeste plaats in helaas.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- michiel01
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- LordChaos
- Lid
Iemand pownen = iemand inmaken/verslaan
Hier wil het gewoon zeggen dat zijn kamer groter is als zijn verzameling...
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
- Bolt Action
- Lid
Mijn kamer verslaat mn verzameling, op wat grote dingetjes zoals mn geweer/karabijn staat alles nog steeds in 2 Ikea etalagekasten. EN hoop dit ook zo te houden. Anders kan ik straks nergens meer slapen
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
OK, thanks.... weer wat geleerd...LordChaos schreef:Iemand pownen = iemand inmaken/verslaan
Oh ja, bij mij staat de collectie (voertuigen, poppen, kasten, rekken, ...) in een apart gebouw...
Maar speelt dat eigenlijk een rol??? De grootte/omvang/kwantiteit zegt toch niets over de kwaliteit van de collectie?
Laatst gewijzigd door johan willaert op 12 apr 2010, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
Verzameling verslaat kamer makelijk, binnen kort mijn broers oude kamer even annexeren (A), dan kan er wat de kast uit.
Think out of the box!
- fritz derochebrune
- Lid
Nee, grootte speelt in mijn ogen geen rol, als je maar gelukkig bent met wat je hebt. (ok dat klinkt heel fout om een of andere reden )johan willaert schreef:
Maar speelt dat eigenlijk een rol??? De grootte/omvang/kwantiteit zegt toch niets over de kwaliteit van de collectie?
De reden waarom ik deze poll startte, was omdat ik maar een hoekje van mijn kamer gevuld heb met militaria, terwijl anderen hele kamers vol hebben. Daarom wilde ik eens weten hoe het bij iedereen persoonlijk nu zat, vind het wel interessant.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
-
- Lid
Verzameling verslaat kamer. Ik had het eerst in 6 vitrinekasten op zolder staan en 2 poppen, maar dat past nu niet meer. Heb het nu op een betere plek staan. :p
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Pwnd is inderdaad zoals LordChaos het al zegt inmaken/verslaan maar heeft meer met games te maken eigenlijk.johan willaert schreef:OK, thanks.... weer wat geleerd...LordChaos schreef:Iemand pownen = iemand inmaken/verslaan
Oh ja, bij mij staat de collectie (voertuigen, poppen, kasten, rekken, ...) in een apart gebouw...
Verder natuurlijk speelt het geen rol de omvang van je collectie(ruimte) zolang de kwaliteit goed is uiteraard.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Westwall
- Lid
- irish guards
- Lid
Verzameling
Mijn vader en ik zitten al te discussieren wie de kamer van mijn zus mag hebben als ze het huis uit is
Mijn vader en ik zitten al te discussieren wie de kamer van mijn zus mag hebben als ze het huis uit is