De grootte van je verzameling

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Verzameling vs. Kamer, wie wint?

... verzameling?
1
3%
Kamer verslaat verzameling
11
30%
Gelijk
7
19%
Verzameling verslaat kamer
16
43%
... kamer?
2
5%

Totaal aantal stemmen: 37

SS collector
Lid

Re: De grootte van je verzameling

Bericht door SS collector »

Kamer verslaat verzameling zal wel erg zijn als verzameling kamer verslaat bij mij is gigantisch groot vraag maar aan Jurgen hij is getuige XD :D
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
US army
Lid

Bericht door US army »

Spijtig genoeg verslaat mijn kamer mijn verzameling...
maar er is hoop, mijn verzameling verslaat mijn schap xp
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Van mij boeit het niet hoe groot de verzameling. Een kleine verzameling is beter dan niks. Maar wat voor mij belangrijks is, zijn de stukken zelf. Hoe unieker en zeldzamer en origineler, hoe beter. Hoe groot de verzameling ook mag zijn. Ik geef liever veel geld uit aan zeldzame stukken, dan mijn geld uitgeven aan stukken die je in bijna iedere collectie kan vinden.

I.v.m. veroveren. Ik vind altijd wel een plaats om mijn verzameling te plaatsen. Ik geef toe, ik heb al een nieuwe kast mogen aanschaffen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
fritz derochebrune
Lid

Bericht door fritz derochebrune »

sniper snoop schreef:Voor mij boeit het niet hoe groot de verzameling. Een kleine verzameling is beter dan niks. Maar wat voor mij belangrijk is, zijn de stukken zelf. Hoe unieker en zeldzamer en origineler, hoe beter. Hoe groot de verzameling ook mag zijn. Ik geef liever veel geld uit aan zeldzame stukken, dan mijn geld uit te geven aan stukken die je in bijna iedere collectie kan vinden.

I.v.m. veroveren. Ik vind altijd wel een plaats om mijn verzameling te plaatsen. Ik geef toe, ik heb al een nieuwe kast mogen aanschaffen.
Natuurlijk geef ik je hierin gelijk: Beter 5 originele zeldzame items dan een kamer vol replica en 'commoners'. De bedoeling van dit topic is zeker niet om het hebben van een grote verzameling te verheerlijken! Maar dat is al uitgelegd in een van mijn vorige posts :wink:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Plaats reactie