COD nu gaat het net iets te snel...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door US army »

Dit jaar is COD MW 2 uitgekomen -> http://modernwarfare2.infinityward.com/agegate.php

En nu al krijg ik mails van Call of Duty dat er een nieuwe opkomst is...
de Call of Duty Black Ops...
Met trailer:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Ik vind eigelijk dathet net iets te snel gaat!
Veel mensen zeggen dat de single player van COD MW2 in 7uur uitte spelen is... Wat ik ontzettend kort vind...
Vind ik zeer jammer, dat Treyarch het wat langer laat duren voor er een nieuwe uitkomt, en de single player wat langer maakt...

Lijkt vind ik momenteel de commertionele toer op te gaan...

Wat vinden jullie?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

CoD2 toen die uit kwam had ik Singleplayer in uhm wat 7 uur uitgespeeld en dan op HARD.
MW2 toen die uit kwam had ik Singleplayer in uhm ook zo'n 8 uur uitgespeeld maar dan op Normal.
Maar ben opzich wel benieuwd naar Black Ops. Hoop dat er een wat langere single player in komt.
Maar ik wacht nog steeds vol ongeduld op een WW2 shooter van Call of Duty waar je als Duitser kunt vechten en niet altijd als een Amerikaan, Brit of Rus..... Begint beetje saai te worden opzich.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
david879
Lid
Berichten: 451
Lid geworden op: 31 mar 2009, 20:23

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door david879 »

omgitsme schreef:Maar ik wacht nog steeds vol ongeduld op een WW2 shooter van Call of Duty waar je als Duitser kunt vechten en niet altijd als een Amerikaan, Brit of Rus..... Begint beetje saai te worden opzich.
_/-\o_ _/-\o_
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door sniper snoop »

omgitsme schreef:Maar ik wacht nog steeds vol ongeduld op een WW2 shooter van Call of Duty waar je als Duitser kunt vechten en niet altijd als een Amerikaan, Brit of Rus..... Begint beetje saai te worden opzich.
....ik wacht op een WO1 schooter.....Wo2 is te saai geworden. :roll:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

sniper snoop schreef:
omgitsme schreef:Maar ik wacht nog steeds vol ongeduld op een WW2 shooter van Call of Duty waar je als Duitser kunt vechten en niet altijd als een Amerikaan, Brit of Rus..... Begint beetje saai te worden opzich.
....ik wacht op een WO1 schooter.....Wo2 is te saai geworden. :roll:
En dan alleen maar in een trench zitten....? :bonk:
Nee bedankt dat maakt het voor mij nou weer net iets te saai... Of als het aan het begin van WO1 is is dan al weer iets beter maar niet ergens tussen 1916 en 1918..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Akko »

Ik zou ook wel eens een WO1 shooter willen spelen, maar ik denk dat dit ook saai wordt na een tijd.
Altijd in de trenches zitten enzu.

Ik zou ook wel eens een shooter willen spelen gezien door de duitsers hun ogen.
De engelsen, amerikanen enzo ben ik moe aan het worden. De amerikanen meer , gewoon omdat ze in elk spel zitten, zelfs buiten de WO2 games.
De russen daarentegen weeral niet.

COD gaat inderdaad vlug, en het zijn altijd de games van het jaar.
Ik zie uit naar de komst van de Black ops, ziet er zoals altijd wel mooi spel uit.

Zolang de gameplay, graphics goed blijven, dan vind ik het niet erg.
Het enige spijtige aan de COD's is de duur van het spel, is spijtig genoeg snel uitgespeeld.
Maarja, liever kort en goed, dan lang en langdradig en saai.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Charly1975 »

Sniper Snoop heeft wel een punt...er zijn al zoveel spellen over WOII dat er wel een keer een andere oorlog als onderwerp gekozen kan worden en dan is denk ik WOI geen gek idee.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Robbert A »

dit gaat gewoon te snel... bijna niet leuk meer.
heb Call of Duty 1 en 2 bijna grijs gespeeld en veel van genoten maar die andere nooit uitgeprobeerd (gewoon te duur)

het idee van de Wo1 is zo gek nog niet, beetje de eerste wo1 tanks slopen of die dingen juist besturen.
misschien is een game ten tijde van de Koude oorlog ook nog niet zo gek, beetje de russen saboteren of zo.

maar van mij mogen ze wat meer met de russen ten tijde van de Wo2 doen, dat vond ik zelf een van de leukste levels om te spelen.
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Akko »

Ja ze moeten is echt werk gaan maken van WO1 games.
Denk dat bijna niemand een WO1shooter kent?
En er zijn er ook bijna geen gemaakt naar mijn zeggen.

En de koude oorlog is ook een goed idee,
zijn ook nog niet teveel games van uit. :D

Spelen met de russen is zo fijn.
Vind ik toch.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Opgeheven account 4914

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Eentje ken ik: Battlefield 1918; dat is een mod voor Battlefield 1942. Maar kan helaas 1918 niet spelen.

Ps: site met WW1 games: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wo ... ideo_games
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door US army »

ja, er komen hier wel prachtige ideëen te voorschijn!

maar ja, je maakt niet zomaar een game...
Probeer het zelf ook eigelijk...
Maar dus ja, eerst een degelijke verhaallijn... Dan de werelden, en de characters programmeren enz...

Steek je wel tijd in, en inderdaad, dit doe je best niet alleen!

Maar goh, Een WO1 shooter, lijkt me nog wel leuk, want is niet enkel in van die loopgraven zitten e, ze deden ook uitvallen =]
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

US army schreef:ja, er komen hier wel prachtige ideëen te voorschijn!

maar ja, je maakt niet zomaar een game...
Probeer het zelf ook eigelijk...
Maar dus ja, eerst een degelijke verhaallijn... Dan de werelden, en de characters programmeren enz...

Steek je wel tijd in, en inderdaad, dit doe je best niet alleen!

Maar goh, Een WO1 shooter, lijkt me nog wel leuk, want is niet enkel in van die loopgraven zitten e, ze deden ook uitvallen =]

Volgend jaar begin ik met een opleiding waar je het 1e jaar spelletjes zelf mag gaan maken.. Denk dat ik de enigste van de klas zal zijn die een FPS probeert te maken haha.
In ieder geval WO1 vind ik weer net niks. WO2 weer wel misschien gewoon door de interesse. Maar dan eens wat anders dan telkens Amerikaan, Brit en Rus? Maak dan eens iets waar je alleen maar in de tanks kunt of vliegtuigen ofzo.

Als ze niks meer met WO2 doen mij ook goed, blijf ik wel bij de oude vertrouwde Call of Duty 2.
Tjah duur zijn ze zeker... Zijn alle spellen als je ze gelijk koopt als ze op de markt zijn, daarom wacht ik er altijd een half jaartje mee.
Of misschien een future CoD maken?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Stefan »

Zelf hoop ik inderdaad dat er eens een CoD versie uitkomt dat zich in de 2e wereld oorlog afspeelt, maar dan aan Duitse zijde.
Invasie van Polen, Nederland, Belgie... Zijn toch ook allemaal overwinningen?
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door US army »

De gene nu is Vietman naar het schijnt...
Korea war heb je ook nog...
En 6daagse oorlog ofz iets.

Goh Future CoD... ben ik niet zo voor... Men weet nooit hoe het gaat uitdraaien, van die laser wapen dinges... Denk niet dat die ooit zullen komen...

@ Stefan: Vind ik wel een leuk idee... De Duitsers moeten niet altijd de "slechte rikken" zijn e
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Akko »

Ja deze Black ops gaat zich afspelen in de Vietnam oorlog.
Ook wel fijn, omdat er niet zoveel games van tijdens de vietnam zijn.

Future COD moet niet met lasers enzo zijn, en ooit zal er zo'n wel verschijnen.

Stefan zijn idee , is een zeer goed idee, dat moeten ze is zeker maken
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Plaats reactie