Maar ik kan het magazine niet meer vinden

Wel heb ik er eens op gereageert in een topic over dit.
Omaha beach kunnen ze toch weg laten? Nemen ze Ardennenoffensief (begin dan) en Market Garden bij Arnhem....COD schreef:Zoals de meeste wel willen is dat er iets van WO1 komt ofzoiets, maar eigenlijk moet je naar de meeste shooter players kijken. Want de grootste reden voor een spel is Geld. Als er nou wat meer aanhang zou zijn dan zouden ze er misschien iets mee doen. Maar onder andere omdat er nou ook voor de moderne tijd veel aanhang is maken ze daar veel op, kijk onder andere ook naar MOH. Ik vind aan de ene kant dat ze de 2e wereldoorlog teveel hebben uitgemolken en dat ze wel met iets nieuws mogen komen, want met de moderne tijd hebben ze toch wel wat meer aanhangers gekregen. Maar als er nou echt een grote aanhang is voor WO1 games zullen ze het gerust kunnen produceren. En ik denk ook dat ze nog geen WO2 game met duitse zijde maken omdat het toch de 'slechte'kant was. Want moet je dan op Omaha beach gewoon soldaten afknallen die het strand op komen rennen? En de meeste spelers willen altijd winnen met Games. Als je een spel met de duitse zijde hebt dan weet je eigenlijk dat je verliest, wat minder gamers willen.
Nee, kwam uit Game Kings magazine.omgitsme schreef:@ Stefan heb je inderdaad eens gezegt weet ook niet meer welke magazine dat was. Game Play misschien?
Airborne en Omaha Beach games: Opsluiten en liquideren. Snap niet dat mensen ze nog uberhaupt kopenomgitsme schreef:
Zijn genoeg overwinningen behaald door de Duitsers. Ben het alleen echt beu om telkens als een Brit, Rus of Amerikaan te moeten vechten wat meeral ook Airborne gerelateerd is...
Heb hem wel, pc gelukkig nog niet TE traag... Maar speel liever de oude vertrouwde Call of Duty 2.US army schreef:Ghah, het gaat echt snel!!!
Goh, ik heb zelfs de modern warfare 2 niet xD, pc is te traag
xD Nou dan moet ik wel echt pro zijn... Maar gewoon gaan doen en zo goed mogelijk proberen te doen... En niet als een idioot wat gaan sprayen wat veel mensen doen hedendaags...US army schreef:@ Omgitsme: Ja maar die Cod2 nu... Als noob zo als ik is het echt wel moeilijk om kills te halen :p, zitten bijna enkel pro's op xD
Hmm dat wist ik niet.. Spreek je daar wel even over MSN aan.Gi collector schreef:Bij Cod2 is er een of andere crack Silvano zodat je aan de Duitse zijde speelt! Dan landt je ook met de Duitsers in Normandië en staan de Amerikanen je op te wachten. Het is dus harstikke historisch incorrect maar je kunt wel aan de Duitse zijde vechten.